تولید انواع تخمه آفتابگردان لیمویی

تخمه از جمله تنقلاتی است که در بسیاری از مهمانی ها پایه ثابت پذیرایی می باشد. این تخمه‌ها نمونه‌های مختلفی دارند که در میان آن ها تخمه آفتابگردان بیشترین مصرف را به خود اختصاص داده است.

 

امروزه تولید انواع تخمه آفتابگردان لیمویی در بازارها رونق زیادی پیدا کرده است. تولید این محصول در محیطی بهداشتی انجام می شود.  از این رو محصول نهایی کیفیت بالایی داشته و نیاز مصرف‌کنندگان را به خوبی پوشش می دهد.

 

 

تولید انواع تخمه آفتابگردان لیمویی

نحوه تولید تخمه آفتابگردان لیمویی

هر محصولی برای تولید نیاز دارد، مراحلی را طبق اصول و استاندارد های جهانی طی کند. نحوه تولید تخمه آفتابگردان لیمویی به روش زیر می باشد که:

 

  1. ابتدا باید تخمه ها را از گل های آن جدا کرد.
  2. آن ها را از نظر مغزدار بودن و سالم بودن جداسازی نمود.
  3. درون آفتاب قرار داد تا خشک گردند.
  4. درون دستگاهی به نام پاتیل ریخته و با نمک و آبلیمو آن ها را بو داد.
  5. سپس در معرض هوای آزاد گذاشته تا خشک شود و طعم عالی پیدا کند.

 

تخمه آفتابگردان نمکی و لیمویی به دلیل طعم خاصی که دارد با مصرف بیشتری روبه رو شده است. از این رو تولیدات آن ها نسبت به نمونه‌های دیگر بیشتر است، البته لازم به ذکر است که شما می توانید نحوه تولید این نمونه تخمه را در این سایت به صورت ویدیویی مشاهده نمایید.

 

 

نحوه تولید تخمه آفتابگردان لیمویی

مدل های مختلف تخمه آفتابگردان لیمویی

تخمه آفتابگردان به نوبه خود دارای مدل های مختلفی می باشد. هر کدام با نامی شهرت داشته و شناخته می شوند. از این تخمه‌ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • تخمه آفتابگردان لیمویی مشکی
  • تخمه آفتابگردان لیمویی شمشیری
  • تخمه آفتابگردان لیمویی دور سفید
  • تخمه آفتابگردان لیمویی پوست کنده

 

هر یک از این تخمه‌ها به نوبه خود طرفداران و مصرف کنندگانی دارد. تنوع در مدل های این آجیل به دلیل متفاوت بودن سلیقه‌ها و مختلف بودن بذر ها می باشد. برای شناخت انواع تخمه‌های آفتابگردان لیمویی می توان به این سایت مراجعه کرد. تخمه‌های آفتابگردان گاهی کشیده و گاهی تپل هستند، هر کدام دارای پوسته‌ای نازک یا ضخیم می‌باشند.

 

مدل های مختلف تخمه آفتابگردان لیمویی

فروش انواع تخمه آفتابگردان لیمویی

خرید تخمه آفتابگردان طی سال های اخیر رونق زیادی پیدا کرده است. این محصول چون حجم کم و مصرف بالایی دارد همواره به صورت عمده خرید و فروش می شود. فروش تخمه آفتابگردان با روش های مختلفی انجام می شود تا هر مشتری طبق شرایط و موقعیت خود نحوه خرید را انتخاب نماید.

 

با فروش این محصول به صورت عمده می توان قیمت های پرداختی را تا حد زیادی کاهش داد. همچنین حجم بالایی از آن را خریداری نمود. فروش این محصول به صورت مستقیم و آنلاین انجام می شود به گونه‌ای که در روش اول تولیدکننده بدون هیچ گونه واسطه محصول خود را با قیمت استثنایی در اختیار مشتریان قرار می دهد.

 

در روش آنلاین این سایت بهترین و با کیفیت ترین تخمه‌های آفتابگردان لیمویی را به مشتریان پیشنهاد داده و قیمت جدید را به آنان ارائه می دهد تا بتوانند خریدی مطمئن و اقتصادی را تجربه کنند. در این روش فروش زمینه مقایسه نمونه‌ها  برای خریداران وجود دارد.

 

فروش انواع تخمه آفتابگردان لیمویی

1

  1. سلام.
    من از مصرف کنندگان شدید تخمه آفتابگردان هستم.چه خوبه که بااین سایت آشنا شدم و میتونم خریدبا کیفیت و بصورت آنلاین داشته باشم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.