قیمت خرید تخمه افتابگردان خام مرغوب کیلویی

تخمه آفتابگردان خام مرغوب به واسطه دارا بودن مواد معدنی و ویتامین های فراوان برای سلامت بدن بسیار مفید می‌باشد. به همین دلیل مشتریان بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است.

 

قیمت خرید تخمه آفتابگردان خام کیلویی بسته به کیفیت تخمه و تازگی آن در بازار بسیار متفاوت است. این قیمت دارای تغییرات بسیار فراوانی است، اما به صورت کلی با توجه به فواید بسیار زیاد تخمه آفتابگردان برای بدن، قیمت آن بسیار مناسب است.

 

قیمت خرید تخمه افتابگردان خام مرغوب کیلویی

میزان اسید فولیک تخمه افتابگردان خام

اسید فولیک که با نام ویتامین ب ۹ نیز شناخته می‌شود، یکی از مهم ترین ویتامین های موجود در تخمه آفتابگردان است. به صورت کلی می توان گفت در هر ۱۰۰ گرم تخمه آفتابگردان حدود ۹ گرم اسید فولیک وجود دارد که به سلامت بدن کمک فراوانی می کند. همچنین دارای مزایای زیر برای بدن است:

 

  • کمک به زنان باردار: حتماً تا به حال شنیده اید که زنان حتی چهار ماه قبل از اقدام به بارداری باید اسید فولیک مصرف کنند.‌ وجود میزان اسید فولیک کافی در بدن زنان باردار باعث می شود عصب های جنین به خوبی شکل گرفته و جنین دارای مقاومت بسیار بالاتری شده و در برابر سقط نیز از جنین محافظت می کند. تخمه آفتابگردان با دارا بودن میزان اسید فولیک فراوان می تواند به این موضوع کمک فراوانی کند.
  • بهبود وضعیت قلبی: درمان مشکلات قلبی عروقی یکی دیگر از فواید اسید فولیک موجود در تخمه آفتابگردان است. اسید فولیک به صورت مستقیم بر روی رگ ها و قلب تاثیر مستقیمی دارد. همچنین می‌تواند به بهبود شرایط رگ‌ها کمک فراوانی کند.
  • بهبود وضعیت پوست: تخمه آفتابگردان به واسطه دارا بودن میزان اسید فولیک فراوان می تواند به بهبود شرایط پوست نیز کمک فراوانی نماید.

 

میزان اسید فولیک تخمه افتابگردان خام

ویژگی تخمه افتابگردان خام باکیفیت صادراتی

تخمه آفتابگردان صادراتی با کیفیت یکی از گران قیمت ترین انواع تخمه آفتابگردان است که به دلیل دارا بودن ویژگی های زیر شناخته شده است:

  • این نوع تخمه یکی از درشت ترین انواع تخمه به شمار می رود که دارای اندازه‌ای تقریباً برابر با یک بند انگشت است. درشت بودن انواع تخمه آفتابگردان صادراتی را می توان یکی از بارزترین ویژگی‌های آن ها دانست.
  • مغز این تخمه‌ها کاملا پر و درشت است. اگر یکی از این تخمه ها را بشکنید، متوجه می شوید که مغز تخمه به خوبی داخل تخمه را پوشانده و به صورت کامل آن را احاطه نموده است.
  • تخمه صادراتی معمولاً تازه است.  این موضوع را می توانید در هنگام شکستن تخمه و با مشاهده میزان روغن موجود بر روی مغز تخمه متوجه شوید.
  • تخمه‌های صادراتی ظاهری سالم دارند و قسمت پوسته یا مغز آن ها هیچگونه آسیبی وارد نشده است.

ویژگی تخمه افتابگردان خام باکیفیت صادراتی

عرضه انواع تخمه افتابگردان خام مرغوب ارزان

عرضه تخمه آفتابگردان امروز در بازار، مشتریان بسیار زیادی را به خود اختصاص می دهد. جالب است بدانید امروزه با توجه به شرایط فعلی بیماری کرونا و عدم امکان برای مراجعه حضوری برای بسیاری از افراد، تخمه آفتابگردان به صورت غیرحضوری نیز به دست مصرف کنندگان در سراسر نقاط ایران می‌رسد.

 

به همین دلیل خریداران این محصول برای خرید محصول مورد نظر نیازی به مراجعه حضوری به مراکز فروش نخواهند داشت. شما می توانید از طریق سایت های اینترنتی محصول مورد نظر خود را سفارش داده و خریداری نمایند. سایت ما به عنوان یکی از پایانه‌های فروش اینترنتی تخمه آفتابگردان ارزان مرغوب، می تواند انواع مختلفی از این تخمه‌های با کیفیت را در اختیار شما قرار دهد.

 

عرضه انواع تخمه افتابگردان خام مرغوب ارزان

2

  1. سلام روزتون بخیر مطالب سایت بسیار جامع و کامل بود ممنون از اطلاعات مفیدی که در اختیار گذاشتین فقط اینکه من سایت رو خیلی گشتم اما قیمت هارو جایی ندیدم ممنون میشم راهنمایی کنید

  2. سلام و وقت بخیر
    من مدسیت که از مشتریان این مجموعه هستم
    قبل از این با شخص دیگری فعالیت داشتم
    اتفاقی با این سایت آشنا شدم برای تست خرید کردم و راضی بودم و مشتری شدم
    وظیفه دونستم که بابت قیمت و کیفیت عالیشون ازشون تشکر کنم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.