صادرات تخمه افتابگردان دورسفید خام

صادرات تخمه آفتابگردان دورسفید خام در بازار ایران به صورت گسترده به کشورهای دیگر از جمله کشور همسایه انجام می شود. تخمه آفتابگردان به دلیل کیفیت بالا و خاصیت های فراوان مصرف کنندگان داخلی و خارجی زیادی دارد. به همین دلیل صادرات آن در کشور بسیار زیاد است.

صادرات تخمه افتابگردان دورسفید خام

ویژگی مهم تخمه افتابگردان دورسفید خام

از ویژگی مهم تخمه آفتابگردان دور سفید خام وجود انواع مختلف مواد مغذی و انواع مختلف ویتامین‌ها می باشد که باعث جلوگیری از بیماری‌های مختلف در بدن می شود. همچنین از ویژگی‌های مهم این محصول تولید انواع مختلف روغن گیاهی آفتابگردان است. البته ناگفته نماند که مصرف بیش از حد تخمه آفتابگردان می تواند برای فرد مشکل ساز شود.

تخمه آفتابگردان برشته منبع بی نظیری از جمله ویتامین ایی است. این ویتامین آنتی اکسیدان بسیار قدرتمندی است که برای جلوگیری از فشار خون بالا و سلامت قلب و عروق بدن بسیار مفید است. همچنین برای جلوگیری از سرطان، بهبود سردرد، گرفتگی عضلات بدن، سلامتی پوست و مو نیز بسیار تاثیرگذار است.

ویژگی مهم تخمه افتابگردان دورسفید خام

خواص تخمه افتابگردان دورسفید

خواص تخمه آفتابگردان دور سفید بسیار زیاد است. از این رو مصرف آن به دلیل دارا بودن خاصیت زیاد، می تواند در بهبود انواع مختلف بیماری ها موثر باشد. این محصول دارای مواد مغذی از جمله: اسیدهای چرب، پروتئین، ویتامین E است که برای افراد باردار در تقویت باروری مهم می باشد.

همچنین تخمه آفتابگردان برای پوست و مو انسان مفید است. مصرف آن می تواند زیبایی خاصی را در صورت و موی ما ایجاد نماید زیرا دارای انواع مختلف ویتامین ها و مواد مغذی است. همچنین مصرف این محصول به تقویت سیستم ایمنی بدن از بیماری های مختلف که موجب لاغری و چاقی زیاد است جلوگیری می کند.

خاصیت های تخمه آفتابگردان دور سفید عبارتند از:

  • پوست را جوان می کند.
  • برای نرم کردن و جلوگیری از ریزش مو مفید است.
  • کبد چرب را بهبود می بخشد.
  • کم خونی را بهبود می بخشد.
  • دیابت و فشار خون را بهبود می بخشد.

 

خواص تخمه افتابگردان دورسفید

فروشنده انواع تخمه افتابگردان دورسفید خام

فروشنده تخمه آفتابگردان دور سفید خام را به روش مستقیم و غیرمستقیم با قیمت های متفاوت به مشتریان خود عرضه می نماید. قیمت تخمه آفتابگردان در صورت سفارش عمده بسیار مناسب برای مصرف کنندگان است. در واقع فروشندگان برتر امروزه این محصول را به صورت آنلاین در اختیار خریداران قرار می دهند.

خریدار تنها از طریق یک گوشی می تواند سفارش خود را به فروشنده اعلام کرده و فروشنده به صورت فوری محصول درجه یک را در دم منزل به مشتری تحویل دهد. تخمه آفتابگردان دور سفید خام بسیار خوش طعم و خوشمزه است. بنابراین خرید و فروش این محصول همیشه در بازار رونق دارد. همچنین بیشتر فروشندگان آن را در بهترین قیمت در اختیار مصرف کننده قرار می دهند.

فروشنده انواع تخمه افتابگردان دورسفید خام

2

    • سلام جناب حسن زاده عزیز
      برای اطلاع از قیمت و فروش عمده با شماره موجود در سایت ارتباط برقرار کنید همکاران ما پاسخگو سوالات شما عزیزان هستند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.