تامین کنندگان تخمه افتابگردان قلمی درشت

تامین کنندگان تخمه افتابگردان قلمی درشت و تخمه کدو در خوی را معمولا به صورت عمده برای فروش عرضه می کنند. تخمه افتابگردان درشت جزء پرفروش ترین انواع تخمه در بازار می باشد. فروش به صورت کلی سبب کاهش قیمت به نفع مصرف کنندگانی گردیده که قصد دارند این نوع تخمه را به صورت کیلویی و به مقدار زیاد سفارش دهند.

امروز برای عرضه بهتر و دسترسی سریع تر خریداران، فروش تخمه قلبی افتابگردان به صورت غیرحضوری هم انجام می گیرد. در این روش فروش مشتری می تواند بدون مراجعه حضوری به محل و تنها در صورت دسترسی به اینترنت خریدش را انجام دهد.

تامین کنندگان تخمه افتابگردان قلمی درشت

مشخصات تخمه افتابگردان قلمی درشت سقزی

مشخصات تخمه افتابگردان قلمی درشت سقزی

اگر به شهرستان سقز در استان کردستان سفری داشته باشید، می توانید بهترین نوع تخمه آفتابگردان و تخمه کدو مرمری تولید شده در کشور را در آنجا مشاهده کنید. تخمه افتابگردان سقزی به دلیل ویژگی های ظاهری و منحصر به فردی که دارد، نه تنها در ایران بلکه در جهان شناخته شده است.

تخمه آفتابگردان تولید شده در سقز دارای مشخصات زیر می باشد.

  • کاملا درشت و قلمی می باشد.
  • دانه های تخمه آفتابگردان سقز کشیده و یکدست است.
  • مغز آن کاملا توپر بوده و درصد چربی آن بالاست.
  • پوسته بیرونی این نوع تخمه آفتابگردان کاملا سفت و سخت است.
  • تخمه افتابگردان سقز دور سفید است.

مزارع بزرگ کشت تخمه افتابگردان در سقز بهترین نوع این تخمه را تولید می کنند. تخمه افتابگردان سقز به تخمه شمشیری هم در کشور معروف است چرا که دانه های ان کاملا کشیده بوده و لبه های آن تیز می باشد.

امروزه بهترین نوع تخمه آفتابگردان کشت شده در شهرستان سقز برای صادرات در نظر گرفته می شود. مغز تخمه افتابگردان سقزی طعم و مزه فوق العاده ای داشته که می توان آن را هم به صورت خام و هم بو داده مورد استفاده قرار داد.

منظور از تخمه افتابگردان سنگ شور چیست؟

منظور از تخمه افتابگردان سنگ شور چیست؟

همانطور که می دانید انواع تخمه ها از جمله تخمه افتابگردان پس از برداشت، حالت خام داشته و این ممکنست با ذایقه همه مصرف کنندگان هماهنگ نباشد. به همین دلیل آن را به کمک آب، نمک یا سرکه روی حرارت تفت داده و به اصطلاح بو داده می کنند.

منظور از تخمه آفتابگردان سنگ شور نیز همان تخمه ای است که به کمک دستگاه هایی به همین نام به کمک نمک و آب بو داده می شوند. افتابگردان سنگ شور شده علاوه بر طعم و مزه مناسب از ماندگاری بیشتری برخوردار بوده و به همین دلیل مشتری پسندتر هم می باشد.

ضمن آنکه می توان آن را به همراه دیگر انواع تخمه ها مصرف نمود. معمولا در آجیل شب عید از انواع تخمه آفتابگردان سنگ شور شده استفاده می شود. برای سنگ شور کردن تخمه افتابگردان به کمک دستگاه ابتدا آن را کاملا شسته و سپس با حرارت غیرمستقیم خشک می کنند.

پس از آن تخمه وارد بخش پخت شده و به کمک طعم دهنده های طبیعی آن را مزه دار می کنند. مزه دار نمودن معمولا با استفاده از نمک انجام می گیرد اما امروزه از مواد طبیعی دیگری چون آبلیمو، سرکه، گلپر و… هم برای خوشمزه تر شدن تخمه افتابگردان استفاده می کنند.

مرجع خرید تخمه افتابگردان قلمی درشت اعلا

مرجع خرید تخمه افتابگردان قلمی درشت اعلا

مرجع خرید تخمه افتابگردان قلمی درشت اعلا و درجه یک را به صورت مستقیم عرضه می کند. در بازار تخمه افتابگردان با درجات کیفی مختلفی به فروش می رسد. بسته به ریزی و درشتی تخمه ای که عرضه شده قیمت آن نیز متفاوت خواهد بود.

در حال حاضر بهترین نوع تخمه آفتابگردان قلمی به صورت بسته بندی شده و به روش اینترنتی به فروش می رسد. بهترین تخمه آفتابگردان قلمی دانه درشت را می توانید از سایت ما به صورت آنلاین سفارش دهید.

فروش به صورت مستقیم و بی واسطه انجام می گیرد و به همین دلیل قیمت های اعلام شده بسیار مناسب تر از قیمت بازار آزاد می باشد. از سوی دیگر عرضه محدودیت زمانی ندارد و شما خریداران محترم می توانید هر زمان از روز که فرصت کافی در اختیار داشتید، برای ثبت سفارش اقدام کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.