خرید ویژه تخمه افتابگردان سفید لاری کیلویی

تخمه آفتابگردان به دانه هایی می گویند که از گل آفتابگردان گرفته می شود، این تخمه ها دارای ارزش غذایی بالایی برای انسان هستند به صورتی که حتی از این دانه ها روغن نیز گرفته می شود، آفتابگردان ها دارای انواع مختلفی هستند که یکی از بهترین گونه های آن ها تخمه افتابگردان سفید لاری است، این محصول به دلیل ویژگی هایی که در ترکیبات خود دارد به عنوان یکی از سالم ترین دانه های افتابگردان شماخته می شود، خرید ویژه این محصول به صورت کیلویی از طریق نمایندگی های تهیه و فرآوری این محصولات انجام می شود.

خرید ویژه تخمه افتابگردان سفید لاری کیلویی

علت محبوبیت تخمه افتابگردان سفید لاری

علت محبوبیت تخمه افتابگردان سفید لاریتخمه های افتابگردان نظیر تخمه آفتابگردان قرمز در مدل های مختلفی در بازار وجود دارند که هر کدام ویژگی های خاص و مربوز به خود را دارند اما در این بین تخمه افتابگردان لاری از محبوبیت بسیار بیشتری برخوردار است زیرا دارای ویژگی های منحصر به فرد خود است.

این محصول دارای چربی بسیار کمی است به همین دلیل افرادی که از چربی خون رنج می برند می توانند با خیال راحت تری از دانه های این محصول استفاده کنند، همچنین در فرآوری این محصول از نمک بسیار کمی استفاده می کنند مه این خود عاملی برای ارزش تغذیه ای بالاتر این محصول است و می تواند به افراد با فشار خون بالا نیز کمک کند.

این نوع تخمه ها دارای طعم خاصی هستند به گونه ای که می توانید با خرید و مصرف آن ها مزه ای جدید را به خود هدیه دهید و از مزه های تکراری تخمه ها فرار کنید ضمن این که این محصول عمدتا دارای دانه هایی تو پر می باشند به همین دلیل دارای محبوبیت بیشتری می باشند.

وجود مقادیر زیادی از املاح معدنی و ویتامین های موجود در این نوع آفتابگردان باعث شده است برای افراد مبتلا به دیابت، چربی، فشارخون و کلسترول بالای خون نیز مفید باشد و این افراد بتوانند از این نوع آفتابگردان استفاده کنند که همین عامل بر محبوبیت این دانه روغنی تفزوده است.

خواص تخمه افتابگردان برای سلامت مغز

خواص تخمه افتابگردان برای سلامت مغزتخمه آفتابگردان دارای املاح زیادی است که برای بدن بسیار ضروری هستند این محصول سرشار از فیبر، آهن، کالری، منیزیم، فسفر، ویتامین E، چربی غیر اشباع و … است که همگی برای رشد و تقویت بدن بسیار ضروری هستند.

از جمله خواصی که این محصول دارد تاثیر آن بر سلامت و عملکرد بهتر مغز انسان است، این محصول باعث بازگشت آرامش به مغز افراد می شود همچنین با بازسازی سرتونین در مغز باعث کم کردن تنش در افراد می شود و به این ترتیب می تواند نقش تعیین کننده ای در سیستم عصبی و مغز انسان داشته باشد.

وجود مقادیر زیاد چربی های غیر اشباع به خصوص چربی های امگا 3 باعث شده اند این محصول برای تقویت مغز بسیار موثر باشد ضمن این که تخمه آفتابگردان و به ویژه نوع سفید لاری آن باعث بهبود خافظه شود به همین دلیل است که بسیار ی از خانواده ها می توانند از این دانه ها برای میان وعده های فرزندان خود استفاده کنند، البته بهتر است همواره از دانه های خام استفاده کنید تا این که بخواهید از نوع بو داده و فرآوری شده آن استفاده نمایید.

صادرات تخمه افتابگردان سفید لاری به عراق

صادرات تخمه افتابگردان سفید لاری به عراق خرید تخمه افتابگردان باید از طریق مراکز معتبر انجام بگیرد تا شما مطمئن شوید محصولی که خریداری نموده اید به صورت کاملا بهداشتی تهیه و فرآوری شده باشد و با خیال راحت از آن استفاده کنید، همچنین شما می توانید این محصول را از ما خریداری نمایید زیرا ما این محصولات را باکیفیت خوب در کنار قیمت عالی به شما عرضه خواهیم کرد، محصولات ما کاملا تازه هستند و می توانید طعم های جدید را با این محصولات تجربه کنید.

مجموعه ما با استفاده از تولید باکیفیت تخمه افتابگردان کیلویی نظیر تخمه آفتابگردان کله قوچی توانسته است بازار کشور عراق را در دست بگیرد و بخشی از محصولات خود را به صورت عمده و با قیمت بسیار خوب به این کشور صادر کند.

  • تبلیغات: 
    1. صادرات مغز تخمه آفتابگردان سرکه ای
    2. تخمه کردستان / بزرگترین تولید کننده آن در کردستان
    3. نمایندگی پخش عمده تخمه هندوانه شور
    4. خرید عمده مغز تخمه کدو

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.