صادرات تخمه افتابگردان خام مرغوب ایرانی

صادرات تخمه افتابگردان خام مرغوب ایرانی به کشورهای مختلف با اهداف بلندمدت انجام می شود به نحوی که صادرات این ماده غذایی علاوه بر دست گرفتن بازارهای جهانی به افزایش تعاملات اقتصادی بیشتر نیز کمک زیادی می نماید، از اینرو صادرات این نمونه‌ تخمه با بهترین کیفیت و بسته بندی شده صورت می پذیرد و در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

صادرات تخمه افتابگردان خام مرغوب ایرانی

نحوه تولید تخمه افتابگردان خام

نحوه تولید تخمه افتابگردان خام تخمه آفتابگردان که از جمله مغزهای روغنی و پرفروش به شمار می‌ رود به صورت خام یا طعم دار در بازار عرضه می‌ شود که نحوه تولید هر کدام از آنها متفاوت بوده و به شیوه های مختلفی تولید می گردد، به این گونه که در نمونه‌ های طعم دار آن این محصول به کارخانه فرآوری آن انتقال پیدا کرده و با استفاده از دستگاه‌ های مختلف با طعم های گوناگونی عرضه می گردد.

اما نحوه تولید تخمه آفتابگردان خام به شرح زیر می باشد، برای تولید این ماده غذایی ابتدا دانه و بذر آن را در خاک حاصلخیزی که برای کشت آن در نظر گرفته شده است را کاشت می کنند و سپس با اعمال شرایط مختلف از قبیل کود، آبیاری به موقع، دما و حرارت مناسب آن را تولید و پرورش می دهند.

سپس بعد از آن که در فصل مشخص به خصوص اواخر تابستان و اوایل پاییز این ماده غذایی به مرحله برداشت می رسد گل آفتابگردان را جمع آوری کرده و سپس با خارج کردن دانه های آفتابگردان آنها را آماده فروش در بازار داخلی می‌ نمایند تخمه آفتابگردان خام که به این روش تولید می‌شود از خواص و فواید بسیار زیادی برخوردار بوده و مصرف آن می‌تواند به سلامت بدن کمک بسیار زیادی نماید.

کیفیت انواع تخمه افتابگردان خام

کیفیت انواع تخمه افتابگردان خام تخمه آفتابگردان دارای انواع مختلف می باشد که از نمونه‌ های آن می‌ توان به تخمه آفتابگردان کله قوچی، تخمه آفتابگردان شمشیرح،ی تخمه آفتابگردان مشکی، تخمه آفتابگردان سفید و نمونه‌ های مختلف دیگری اشاره کرد که هر کدام از آنها با توجه به شرایطی که برای تولید و پرورش آنها در نظر گرفته می شود از کیفیت های مختلفی برخوردار می باشند، کیفیت انواع تخمه آفتابگردان خام به المان‌ های شرح داده شده در زیر بستگی دارد.

  • یکی از عوامل تاثیرگذار بر کیفیت این ماده غذایی شرایط کشت و تولید آنها می باشد و اگر تولید کننده آن را در خاک حاصلخیز با شرایط کشت عالی تولید کند از کیفیت بسیار خوبی برخوردار خواهد بود.‌
  • کیفیت بذر اولیه برای تولید و کاشت آن نیز بسیار حائز اهمیت می‌ باشد چرا که می‌ تواند بر کیفیت تخمه تولید شده موثر بوده و آن را با کیفیت عالی تولید نماید.
  • اگر این نمونه تخمه فاقد آفت زدگی باشد از کیفیت خوبی برخوردار می باشد و عواملی مانند آبیاری به موقع و استفاده از کودهای مناسب می‌ تواند از ایجاد آفت در تخمه خام جلوگیری نماید.‌
  • روش فرآوری آن نیز بسیار مهم می باشد و اگر با شرایط کاملا استاندارد و بهداشتی آماده فروش شود از کیفیت قابل قبولی برخوردار خواهد بود.
  • کیفیت این ماده غذایی به میزانی بالا می باشد که بر ارزش غذایی و خواص درمانی آن افزوده است و سبب شده تا مصرف به اندازه آن برای تقویت سیستم ایمنی بدن،‌ کاهش کلسترول، سلامت قلب و عروق،‌ سلامت اعصاب، سلامت پوست و مو و موارد مختلف زیادی مفید باشد.

فروشگاه انواع تخمه افتابگردان خام مرغوب

فروشگاه انواع تخمه افتابگردان خام مرغوب فروشگاه انواع تخمه آفتابگردان خام مرغوب که در زمینه فروش مستقیم این ماده غذایی فعالیت می‌ کند آن را با کیفیت و قیمت مناسب به صورت بسته بندی شده و یا فله ای در معرض فروش قرار داده است و آن را در اختیار مشتریان و متقاضیان قرار می دهد، این فروشگاه که در زمینه فروش عمده این محصول فعالیت دارد با پخش تخمه آفتابگردان خام در سراسر کشور امکان خرید را برای سایر مشتریان و متقاضیان در هر نقطه از کشور فراهم کرده است و خریدار می تواند به راحتی به این ماده غذایی دست پیدا نماید.

خاطرنشان می گردد که قیمت تخمه آفتابگردان خام با توجه به کیفیت، حجم سفارش، میزان عرضه و تقاضا، نحوه خرید و فروش و همچنین نوسانات بازار تعیین می گردد و اگر خریدار آن را به صورت عمده و مستقیم و بی واسطه خریداری کند به قیمت بسیار مناسبی از این محصول با حاشیه سود بالا دست پیدا خواهد کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.