قیمت تخمه آفتابگردان برشته دورسفید

 

تخمه ی آفتاب گردان که انرژی ساز است و حاوی مقدار زیادی فسفر، منگنز، پتاسیم، منیزیم، روی، آهن فولات ویتامین های گروه ب که باعث استفاده ی بهتر بدن از کربوهیدرات ها می شود. تخمه آفتابگردان برشته دورسفید یک نوع از تخمه‌ی آفتاب گردان است که خواص و کاربرد های متفاوت و فراوانی دارد.

 

 

قیمت تخمه آفتابگردان برشته دورسفید

راهنمای انتخاب تخمه آفتابگردان تازه

گیاه آفتاب گردان یا گل آذریون یک گیاه یک ساله است که تقریبا در سراسر دنیا وجود دارد. ارتفاع این گل تا سه متر می‌رسد. تخمه ی آفتاب گردان گل و دانه ی گیاه آفتاب گردان است که بعد از جدا سازی پوست بدست می آید.

 

دانه‌های آفتاب گردان در میان گل آفتاب گردان به صورت دایره وار چیده شده‌اند. گیاه آفتاب گردان دارای گونه‌ها و انواع مختلفی است. همچنین این گل علاوه بر زیبایی خاص خود ارزش اقتصادی نیز دارد. گل آفتاب گردان یک گیاه چند ساله است. به این معنا که با کاشت این گیاه چند سال متوالی، محصول می دهد.

 

راهنمای انتخاب تخمه آفتابگردان تازه

خاصیت تخمه آفتابگردان برای مو

تخمه ی آفتاب گردان خواص بی نظیری دارد که برای بدن لازم و ضروری است. مهم ترین خاصیت تخمه آفتابگردان و اکثر انواع تخمه ها چربی فراوان و امگا سه موجود در آن است.

 

از دیگر خواص تخمه ی آفتاب گردان عبارت اند از: بهبود سلامت قلب و عروق، افزایش سطح کلسترول خوب خون، بهبود عمل کرد تنفسی، تقویت و استحکام استخوان ها و ماهیچه ها و درمان افسردگی. همچنین تخمه ی آفتاب گردان برای سلامت پوست از جمله کاهش چین و چروک، جوان سازی، افزایش گردش خون مناسب است.

 

خاصیت تخمه آفتابگردان برای مو

مشخصات تخمه آفتابگردان برشته

از مشخصات تخمه برشته طعم متفاوت و بوی خاص آن است که آن را از بقیه جدا می کند. همانطور که گفته شد، باید دقت شود که تخمه زیاد برشته و حرارت دیده نباشد تا عوارض احتمالی را نداشته باشد. تخمه های آفتاب گردان انواع مختلفی دارند. هر کدام مشخصات، رنگ و طعم خاصی دارند.

 

از جمله یکی از انواع تخمه آفتاب گردان، تخمه آفتاب گردان پسته‌ای یا کله قوچی است. این محصول دارای مغز درشت تری نسبت به دیگر انواع تخمه ها است. انواع دیگر تخمه آفتاب گردان وجود دارد که بعضی به رنگ سیاه، بعضی کاملا سفید و برخی دیگر هر دو رنگ یعنی سیاه و سفیدرا دارند. هر کدام نام، ویژگی ها و فوایدی دارند که اغلب شبیه به یکدیگر اند.

 

 

مشخصات تخمه آفتابگردان برشته

توزیع تخمه آفتابگردان برشته دورسفید

در هنگام تهیه ی و خرید تخمه ی آفتاب گردان باید به نکاتی از جمله تازگی تخمه، نوع مورد نظر تخمه، رنگ، شکل ظاهری آن و از همه مهم تر طعم آن توجه شود تا محصولی باکیفیت را بتوانیم تهیه کنیم.

 

در خرید محصولات بسته بندی شرکتی نیز باید به مواردی همچون تاریخ تولید و انقضاء و بسته بندی درست و بهداشتی محصول توجه شود. از انواع تخمه ها در موارد گوناگون استفاده می شود. می توان آن را به صورت فله‌ای، کیلویی یا به صورت پوست کنده و بسته بندی شده تهیه کرد.

 

توزیع تخمه آفتابگردان برشته دورسفید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.