قیمت خرید تخمه آفتابگردان لاری در بازار

پخش عمده تخمه آفتابگردان صادراتی با بهترین کیفیت، راهی برای تامین بازار داخلی در سراسر کشور می‌باشد. همچنین می‌تواند به تامین نیاز بازار و مصرف‌ کننده‌ کمک زیادی نماید. پخش عمده این محصول، دارای مزیت های زیادی مانند قیمت مناسب می‌باشد. این کار، توسط واحد فروش و پخش کننده این محصول، انجام می‌شود و از بازار فروش بسیار خوبی برخوردار می‌باشد. قیمت تخمه آفتابگردان لاری در بازار بسیار مناسب است.

 

انواع تخمه آفتابگردان لاری

انواع بهترین بسته بندی تخمه آفتابگردان صادراتی

صادرکننده تخمه آفتابگردان لاری بسته بندی، انواع مختلفی از این محصول مانند تخمه آفتابگردان شور، تخمه آفتابگردان لیمویی، تخمه آفتابگردان خام و نمونه های مختلف دیگر را در انواع بهترین بسته بندی تخمه آفتابگردان صادراتی در اختیار بازارهای جهانی قرار داده است و آنها را برای صادرات آماده می‌‌کند.

صادرکننده تخمه لاری، این ماده غذایی که از کیفیت و خواص بسیار زیادی برخوردار می‌باشد را به کشورهای مختلف و متقاضی از جمله کشورهای همسایه صادر می‌نماید. از این طریق امکان خرید و سفارش را برای مشتریان خارجه در دیگر کشورها نیز فراهم می‌‌کند.

این واحد صادر کننده با احترام به حقوق مصرف‌ کنندگان، آن را با کیفیت عالی و قیمتی مناسب در بازارهای داخلی عرضه می‌نماید. متقاضیان می‌‌توانند، از طریق این سایت اینترنتی، با این شرکت صادراتی ارتباط برقرار کنند. سپس این ماده غذایی را با کیفیت قابل قبولی خریداری نمایند.

کیفیت برتر این محصول، باعث شده است تا طعم خوش و منحصر به فردی، از یک تخمه آفتابگردان در کام مشتریان قرار بگیرد. این ماده غذایی با روش کاملا بهداشتی و استاندارد تولید می‌شود. سپس به صورت بسته بندی شده و یا فله ای در بازار عرضه می‌گردد. تولید تخمه آفتابگردان در این مجموعه امکان پذیر است.

 تخمه آفتابگردان در ظرف چوبی

خواص باورنکردنی تخمه آفتابگران لاری

یکی از مهمترین خواص تخمه آفتابگردان، سلامت استخوان‌ ها و مفاصل می‌باشد. چرا که به دلیل دارا بودن کلسیم می‌تواند به استحکام استخوان ها کمک بسیار زیادی نماید. این ماده غذایی، به دلیل دارا بودن فسفر و امگا 3 برای قلب و عروق و همچنین تقویت حافظه، بسیار مفید می‌باشد.

فیتوسترول‌ها، به دلیل تشابه ساختمانی با کلسترول، برای جذب در روده‌ها رقابت می‌کنند. این ماده غذایی دارای انواع ویتامین ها و مواد معدنی بسیار زیادی می‌باشد که هر کدام دارای خواص و فواید بسیاری هستند.

تخمه آفتابگردان، به دلیل دارا بودن ویتامین ها و مواد معدنی مختلف، برای تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار سودمند می‌باشد. همچنین در کاهش درد در دوران قاعدگی به بانوان کمک زیادی می‌ کند. مصرف آن در طول دوران بارداری، می‌‌تواند به سلامت جنین و مادر کمک شایانی نماید.

این محصول در ترکیبات خود دارای پتاسیم، منیزیم و منگنز است. به همین دلیل برای سلامت قلب و عروق و کاهش کلسترول و فشار خون بسیار سودمند می‌باشد. همچنین دارای کالری بسیار بالایی می‌باشد. به همین علت برای افزایش انرژی بدن در طول روز جهت انجام فعالیت های مختلف، بسیار سودمند می‌باشد.

 

تخمه آفتابگردان روی دست

عمده فروشی تخمه آفتابگردان لاری درجه یک

عمده فروشی تخمه آفتابگردان لاری درجه یک، انواع مختلفی از این ماده غذایی را با بهترین طعم و‌ کیفیت در معرض فروش قرار داده است. همچنین آن را به صورت عمده در اختیار سایر خریداران و فروشندگان در سراسر کشور قرار می‌دهد.

بسیاری از فروشندگان، محصولات خود را به صورت آنلاین و اینترنتی نیز به فروش می‌رسانند. این فروشنده نیز با طراحی این سایت اینترنتی، امکان خرید غیرحضوری را برای سایر مشتریان در سراسر کشور فراهم کرده است. بنابراین آن را به شیوه ای نوین در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

قیمت تخمه آفتابگردان لاری، با توجه به کیفیت و نحوه خرید این محصول تعیین می‌شود. لازم به ذکر است که خرید عمده و مستقیم و بی واسطه آن، خریدار را به سود بالایی می‌رساند. همچنین سبب می‌شود تا خریدار از خرید آن به صورت عمده و فروش آن به صورت خرده فروشی، به سود بالایی برسد.

 

تخمه آفتابگردان لاری

23

  1. باسلام.
    تخمه آفتابگردان یکی از تنقلات پرطرفدار بین ما ایرانی هاست.اما خیلی زیاد به این موضوع برخورد کردیم که کیفیت خیلی هاشون باهم فرق داره.و شاید خوش مزه نباشن.البته درکنار مزایای زیادی که تخمه آفتابگردان داره چربی زیادی داره و برای افرادی که به بیماری چربی مبتلا هستن مناسب نیست و باعث ایجاد جوش روی صورت میشه.اما خوب من نمیدونستم انقدر خاصیت داره بیشتر برای خوش مزه بودن و لذتش مصرف میکردم.اینکه کالری بالایی داره یا باعث تقویت سیستم ایمنی بدن میشه خیلی جالب بود واسم.یااینکه یک خوراکی مفید برای خانم هامحسوب میشه.اما باوجود افزایش قیمتی که اخیرا داشته بازهم خوراکی خیلی پرطرفداری هست.
    باتشکر

  2. تخمه همیشه تو خونه ی ما هست یعنی دورهمی های شبانه و شب نشینی بدون تخمه برای ما اصلا معنی نداره. .پوست ترد و مغز خوشمزه.وقتی پیش مهمان میزارید ،دیگه مهمان دلش نمیخواد رفع زحمت کنه. 😃

  3. تخمه آفتابگردان تنقلات محبوب ماایرانی هاست سرشار ازامگا۳وویتامین هاست طبع آن گرم است هم چنین غنی از منیزیم است ک باکمک آن از مغز قلب و ماهیچه محافظت می‌کند وبه درمان افسردگی کمک میکند

  4. سلام وقتتون بخیر
    تخمه آفتابگردان تنوع زیادی داره و فکر میکنم در بیشتر مناطق ایران قابل کشت هستش من معمولا خام میخرم و خودم طعمدارش میکنم و این باعث میشه که طعم خوب و قابل قبولی که میخوام رو میتونم به تخمه بدم فقط از نظر قیمت خیلی بالاست کاش بشه تخمه باکیفیت و با قیمت مناسب به دست ما برسه.
    موفق باشید

  5. وای عجب تخمه هایی فقط می‌چسبه برای فوتبال جام جهانی بشینی پای تلویزیون و بخوری.
    اگه قیمتشون هم مناسب باشن که حتما از مشتریاتون میشم عمده میگیرم هم برا فروش و هم برا استفاده شخصی. عمده بخوایم چقدر باید بخریم کیسه ای یا تنی. چطوریه؟

  6. چی بهتر از تخم آفتابگردان که هم بهترین جایگزین برای چیپس و پفت است و هم سلامتی رو تضمین می کنه

  7. با سلام
    به استناد توضیحات شما مهمترین خواص تخمه آفتابگردان، سلامت استخوان‌ ها و مفاصل است آن هم به دلیل دارا بودن کلسیم که می‌تواند به استحکام استخوان ها کمک بسیاری کندو به دلیل دارا بودن فسفر و امگا ۳ برای قلب و عروق و همچنین تقویت حافظه، بسیار مفید هست
    من تخمه رو جزیی از تنقلات بحساب میاوردم و ازاین همه خواص آن بی اطلاع بودم
    ممنون از توضیحات کامل شما
    به امید موفقیت روزافزون شما تولید کننده عزیز

  8. سلام و وقت بخیر خدمت شما
    چه محصول خوشمزه ای تولید میکنید . من خیلی خیلی تخمه آفتابگردان دوست دارم . و پایه ثابت فیلم هاست.
    در مقاله تون نوشته نودید که طعم های مختلفی داره مثل لیمویی و شور که من طرفدار هردو مزه اش هستم.

  9. تخمه آفتاب گردان یه تنقلات عالی برای سپری کردن زمانه مخصوصا هنگام تماشا فیلم وفوتبال هیچی بهتر تخمه شکستن نیس
    ممنون از تلاش وکوشش زیاد شما
    خسته نبلشید خداقوت

  10. سلام .تخمه آفتابگردان یکی از تنقلاتی هست که همه دوست دارن وپر طرفداره وامروزه که دیگه با بسته بندیهای تمیزو قشنگ وطعمهای لیمویی وسرکه ای باعث شده بیشتر طرفدار داشته باشه

  11. با سلام.ممنون از معرفی این محصول مفید و خوشمزه من تابه حال فقط برای تفریح از این محصول استفاده میکردم.اما با توضیحات شما متوجه شدم که تخمه آفتابگردان چه خواص مفید دیگری هم دارد.و حتما در اولین فرصت از این محصول سفارش خواهم داد.با تشکر

  12. تخمه آفتابگردان هم کالری بالا داره و هم آنتی اکسیدان بالا! ولی برای سرگرمی ها لذت بخش ترین نوع آجیله واقعا

  13. سلام خسته نباشید تخمه آفتاب گردان یکی از پرمصرف ترین تنقلات مردم ایرانه اما تو این چندسال قیمتش خیلی بالا رفته کاش یکم مراعات جیب مردم را میکردند

  14. باسلام و وقت بخیر،ازمحصولات این سایت من استفاده کردم هم کیفیت و هم قیمت مناسبی داشتند من که بسیار راضیم به شماهم توصیه میکنم ازشون خرید کنید

  15. سلام خسته نباشید به مجموعه مزرعه
    واقعا تخمه افتابگردان هیچ وقت از بین خشکبار ما ایرانی حذف نمیشه
    محصولات شماهم معلومه کیفیت خوبی دارند

  16. سلام و خدا قوت به مجموعه مزرعه تخمه آفتاب گردان یکی از تنقلات خوشمزه و پر مصرف بین ایرانی هاست.واقعا نمیدونستم که تخمه برای خانم های باردار این قدر مفیده از مطلب خیلی استفاده کردم

  17. سلام و عرض ادب
    تخمه أفتابگردان،تنقلات ارزان قیمت و خاطره انگیز برای خانوارهای ایرانی.جز جدا نشدنی دورهمیها.
    سپاس از مجموعه مزرعه

  18. سلام روزتون بخیر از محصولات تون خرید کردم عالی بود ممنونم خیلی یک دست و تازه بود خیلی ریخت در بازار محصول با کیفیت و یکدست میتوان پیدا کرد متشکرم

  19. با سلام تخمه آفتاب گردان در مزه های گوناگون موجود هست و جون کالری زیادی دارد من کم مصرف میکنم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.