تولید کننده تخمه افتابگردان لاری فله

ما یکی از تولیدکنندگان برتر تخمه آفتابگردان لاری فله هستیم و بهترین ها را به مشتریان عرضه می کنیم تا مصرف کنندگان عزیز بتوانند به راحتی به درجه یک ترین و باکیفیت ترین این محصول دست پیدا کنند.

در اینجا و پیش از آنکه به سراغ ادامه‌ی این مقاله بروید، لازم است بدانید مجموعه مزرعه، با فروش و صادرات انواع تخمه آفتاب‌گردان به صورت آنلاین، این محصولات را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت در وبسایت خود ارائه می‌نماید. جالب است بدانید، در حال حاضر صفحه خرید جدیدترین تخمه افتابگردان قلمی درشت، در همین وبسایت، با عرضه یکی از پرطرفدارترین محصولات این مجموعه با بهترین کیفیت و به صرفه‌ترین قیمت، مورد توجه تعداد بسیار زیادی از مشتریان، قرار گرفته است. از این رو پیشنهاد می‌کنیم، پس از مطالعه این مقاله، سری هم به صفحه مذکور بزنید تا در صورت تمایل از مزایای خرید اینترنتی این محصول مرغوب با بهترین قیمت بازار، بهره‌مند گردید.

تخمه افتابگردان لاری روی میز

 

خواص تخمه افتابگردان برای درمان فشار خون بالا

 

تخمه آفتابگردان دارای خواص بسیاری برای سلامتی انسان می‌باشد که یکی از مهم ترین فواید آن کمک به درمان فشار خون بالا است. ما در این مقاله در این مورد و خواص دیگر آن صحبت خواهیم کرد. فشار خون بالا یک عامل مهم در ابتلا به بیماری های قلبی است که می تواند منجر به حمله قلبی یا سکته مغزی شود.

 

در دانه‌های آفتابگردان نظیر دانه تخمه آفتابگردان قرمز آنزیمی وجود دارد که باعث انقباض رگ های خونی می شود. در نتیجه ممکن است به رگ های خونی شما کمک کند تا فشار خون شما کاهش یابد. همچنین منیزیم در دانه‌های آفتابگردان کمک می کند تا سطح فشار خون کاهش یابد. علاوه بر این، دانه‌های آفتابگردان غنی از اسیدهای چرب اشباع نشده، به ویژه اسید لینولئیک است.

بدن شما از اسید لینولئیک برای ساختن ترکیبی مانند هورمون استفاده می کند که باعث آرامش رگ های خونی می‌شود و فشار خون را پایین می آورد. این اسید چرب همچنین به کاهش کلسترول نیز کمک می کند. لازم به ذکر است که تخمه های آفتابگردان غنی از ویتامین E هستند. این دانه ها دارای خواص ضد التهابی می‌باشند که می توانند در مقابل سرماخوردگی و کاهش سرفه موثر باشند.

تخمه افتابگردان

طرز تهیه آسان تخمه افتابگردان نمکی

 

یک فنجان دانه آفتابگردان بدون پوست را در یک کاسه قرار دهید. به اندازه کافی آب بریزید تا بذرها را بپوشاند. دانه‌های آفتابگردان، مقداری از آب را جذب می کنند که از خشک شدن بیش از حد آن ها جلوگیری کند. سپس ۱/۳ تا ۱/۲ فنجان نمک اضافه کنید.

 

در ادامه هم بزنید تا نمک مخلوط شود. دانه‌های آفتابگردان را بگذارید تا یک شب در آب نمک خیس بخورند. این به دانه‌های آفتابگردان کمک می کند تا طعم نمکی داشته باشند. بعد از گذشت یک شب تخمه‌ها در میان دستمال خشک کنید و سپس آن را یا به ماهیتابه و یا به سینی فر منتقل کنید تا برشته شوند. در نهایت شما تخمه آفتابگردان نمکی بی‌نهایت خوشمزه خواهید داشت.

 

تخمه افتابگردان نمکی در ظرف

فروش فله ای تخمه آفتابگردان لاری باطعم عالی

 

فروش تخمه آفتابگردان لاری به صورت عمده و به خصوص فله در این سایت انجام می‌شود. لازم به ذکر است که محصولات با کیفیت عالی و با قیمت مناسب عرضه می‌شود. در این راستا شما با مراجعه به سایت فروش ما می‌توانید از قیمت محصول فوق مطلع شده و آن را با دیگر مجموعه ها مقایسه نمایید تا خریدی آگاهانه را تجربه نمایید.

 تخمه افتابگردان لاری در ظرف و قاشق

بنابر مطالب فوق در صورت نیاز به به تخمه آفتابگردان نظیر تخمه آفتابگردان کله قوچی از طریق این سایت سفارش خود را در حجم مورد نیاز ثبت کنید تا این مجموعه محصول را در بهترین کیفیت و طعم عالی برای شما ارسال نماید.

  • تبلیغات: 
    1. صادرات مغز تخمه آفتابگردان سرکه ای
    2. تخمه کردستان / بزرگترین تولید کننده آن در کردستان
    3. نمایندگی پخش عمده تخمه هندوانه شور
    4. خرید عمده مغز تخمه کدو
31

  1. خیلی مطلب جالبی بود من همیشه فکر میکردم چربی داخل تخمه آفتابگردان باعث میشه فشار خون بالا بره نمیدونستم تازه باعث کاهش فشار خون میشه.

  2. سلام. خرید بصورت عمده این آفتابگردان لاری فله ای ب چه صورته؟ قیمت؟ ارسال ب سراسر کشور هم دارید؟ هزینه ارسال چطور هست؟

    • سلام خانم حسینی عزیز وقت بخیر
      با شماره موجود در سایت ارتباط بگیرید و سوالاتتون رو مطرح کنید همکاران ما پاسخگوی سوالات شما هستند

  3. با عرض سلام خسته نباشید من از سایت شما تخمه آفتابگردان خریداری کردم واقعا خوشمزه وباکیفیت بود ممنون از سایت خوبتون

  4. تخمه های آفتابگردان در حقیقت نیروگاه آنتی اکسیدان ها هستند. یکی از بهترین ترکیبات تخمه آفتابگردان، محتوای بسیار بالای ویتامین ای آنهاست. ویتامین ای می تواند به عنوان یک آنتی اکسیدان برای پوست عمل کند و آن برای جوان سازی پوست به وسیله افزایش جریان خون و کاهش چین و چروک، شناخته می شود.

  5. سلام تخمه آفتابگردان می تواند آثار آرامبخش بر روی مغز شما داشته باشد و همچنین به متعادل ساختن مزاج بدن کمک می کند. این خاصیت تخمه آفتابگردان به علت محتوای بالای تریپتوفان موجود در تخمه آفتابگردان است.

    غذای حاوی تریپتوفان بازسازی سروتونین مغز شما را افزایش می دهد. سروتونین همچنین به صورت موثری تنش را کاهش می دهد و این اقدام به وسیله ایجاد احساس آرامش صورت میگیرد. محتوای کولین در این تخمه ها نقش حیاتی در عملکردهای حافظه و بینایی دارد. من خودم از این سایت خریداری کردم شما هم خریداری کنید

  6. سلام تخمه افتابگردان دارای اسید فولیک نیز هست که برای رشد جنین برای خانمهای باردار بسیار مفید هست. همه مغزها برای بدن مفید هستن اما تخمه آفتابگردان نسبت به سایر آجیل ها مثل تخمه کدو ارزانتر است وبیشتر می توان آن راخریداری و مصرف کرد.

  7. سلام من از محصولتون خریداری کردم وبسیار راضیم خیلی خوشمزه وخوش طعمه ولذیذه ومن از خریدم راضی هستم توصیه میکنم شما هم از این محصول استفاده کنید و داری خواص زیادی هم هست

  8. سلام وقت بخیر به مجموعه مزرعه
    مطالب سایت جالب بود کمتر کسی هست ک بدونه تخمه برای کاهش فشار خون مفیده ممنون ک طرز تهیه تخمه شور یاد دادید .
    سفارش عمده هم قبول میکنید

    • سلام اقای اکبری عزیز
      بله سفارش ما هم به صورت خرده هستش و هم به صورت عمده شما میتونید از طریق شماره کوجود در سایت ثبت سفارش کنید

  9. سلام من مادرم فشار خون داره همیشه بهش توصیه میکردم تخمه آفتابگردان نخوره از مطالب بالا فهمیدم تخمه آفتابگردان علاوه بر اینکه برا ایشان مضر نمی باشد بلکه باعث تنظیم فشارخون نیز می شود و مفید است و منیزیم موجود در تخمه باعث تنظیم فشار خون می شود ممنون از مطالب مفیدتون

  10. سلام تخمه ی آفتاب گردان ازفواید بسیاری برخوردار است و مصرف اندازه ی آن باعث جذب ویتامین و مواد معدنی می شود

  11. سلام و درود خدمت شما امیدوارم که حالتون خوب باشه خواستم تشکر ویژه داشته باشم بابت وبسایت ویژه‌ای که در آن به تولید و عرضه تخمه آفتابگردان لاری میپردازید. درواقع تخمه آفتابگردان لاری یکی از انواع تخمه های آفتابگردان است که در ایران به عمل میاد و کشت اون هم دارای مراحل ویژه هست که اگر به دقت این مراحل را طی نکنیم ممکن است اون کیفیت مطلوبی را که ما منتظرش هستیم به بار نشیند. تخمه آفتابگردان لاری یکی از ضروریات سفره عید است و در اعیادی مانند عید نوروز این تخمه رو ما میتونیم سر سفره بزاریم تا مهمون ها از آن لذت ببرند . خواص بی نظیر که تخمه آفتابگردان لاری داره همون طوری که در این سایت شما اشاره کردید دارای مواد غذایی سرشار از انواع ویتامین ها است که باعث تنظیم فشار خون بدن میشه . کسانی که مشکلات فشار خون دارند می توانند با مصرف این تخمه آفتابگردان فشار خونشان را تعدیل کنند و از بروز بیماری‌هایی مانند سکته قلبی جلوگیری کنند. از شما بابت ارائه این وبسایت بسیار ارزشمند بسیار سپاسگزارم

  12. سلام
    واقعا طعم و مزه این تخم آفتابگردون ها حرف نداره
    عالیه هر طور که شدع یه بار امتحان کنین

  13. سلام خسته نباشید
    من میخوام از شما خرید کنم، به نظر میاد که محصولتون تازه ست ،و قیمتش به چه صورته؟ و ارسال دارین؟

    • سلام خانم انصاری عزیز
      برای اطلاع از قیمت و ارسال به منطقه مورد نظر با شماره موجود در سایت ارتباط برقرار کنید

  14. هر چیزی در حد اندازه خورده بشه مضر نمی باشد تخمه آفتابگردان هم همین طور درسته از چربی بیشتری نسبت به سایر تخمهها برخوردار است ولی حد اندازه خرد بشه مشکلی به وجود نمیاره

  15. سلام خدمت دوستان. بهتون پیشنهاد میکنم تخمه لاری و دور سفید رو حتما امتحان کنین چون واقعا طعم بی نظیری داره

  16. با سلام خدمت شما دوستان عزیز مجموعه مزرعه، خسته نباشید، وقتتون بخیر، تخم آفتاب گردون خیلی خواص داره و برای بچه ها خیلی مقویه،مغز رو براحتی می تونیم برای بچه ها استفاده کنیم و نگرانی خوردن پوستش هم نیست،ممنون بابت اطلاعات کامل و دقیق سایت

  17. سلام وقت به خیر
    ممنون از زحماتی که میکشین. یه سوال دارم از خدمتتون
    آیا تخمه آفتابگردان رو به صورت عمده هم میشه خرید از شما؟ تخفیف هم دارین تو خرید عمده؟

    • سلام اقای برزگر عزیز
      برای اطلاع از قیمت، پاسخ سوالاتتون با شماره موجود در سایت ارتباط برقرار کنید همکاران ما پاسخگو سوالات شما عزیزان هستند

  18. تخمه آفتابگردان حاوی تعداد زیادی از انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی است که به حفظ کارکرد بهینه‌ی بدن شما کمک می‌کنند.
    تخمه آفتابگردان منبع عالی ویتامین E یا گاما توکوفرول که یک آنتی اکسیدان قوی است شناخته می‌شود، علاوه بر این تخمه آفتابگردان غنی از اسید لینولئیک، فیبر، اسید آمینه تریپتوفان، ویتامین‌های B، فیتواسترول، مس، تیامین، فسفر و سلنیوم می‌باشد.

    • سلام خانم برزگر عزیز
      برای پاسخ سوالتون لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.