خرید عمده تخمه آفتاب گردان درجه۱ صادراتی

همان طور که همه ما می‌دانیم، تخمه آفتابگردان بدون شک محبوب‌ترین خوراکی است که افراد هنگام تفریح و یا در جمع‌های خانوادگی و دوستانه وقتی که مشغول گفتگو و یا تماشای تلویزیون هستند؛ مصرف می‌کنند. این محصول فوق العاده با اینکه در دسته تنقلات قرار می‌گیرد؛ ولی ارزش غذایی بسیار بالا و خواص دارویی فراوان دارد. به همین دلیل، تخمه آفتابگردان درجه۱ صادراتی، محصولی است که خریداران بسیاری داشته و معمولا خرید عمده آن مقرون به صرفه‌تر می‌باشد. امروزه عرضه این محصول بسیار آسان شده و مشتریان می‌توانند به راحتی با مراجعه به بخش فروش وب سایت تخمه مزرعه، سفارش خود را ثبت نمایند.

تخمه آفتاب گردان در ظرف چوبی

تخمه آفتاب گردان

گل‌های زردرنگ آفتابگردان، تولیدکننده میوه‌ای بسیار خوشمزه و سرشار از انرژی به نام تخمه آفتابگردان هستند. این میوه، دارای طبعی گرم بوده و ظاهر آن خاکستری با راه راه‌های سفید است. ولی در شکل و رنگ‌های دیگر نیز به وفور یافت می‌شود.

 

تخمه آفتابگردان درجه ۱ صادراتی، معمولا دارای اندازه دانه‌های یکدست، رنگ شفاف، نداشتن پوکی و طعمی دلچسب است. این محصول با مشخصات ویژه‌ای از سوی مجموعه مزرعه تولید شده و توانسته رضایت مشتری‌های خود را بدست آورد.

 

در اینجا شایان ذکر است، در حال حاضر صفحه توزیع تخمه آفتابگردان برشته دورسفید، در همین وبسایت، با عرضه یکی از پرطرفدارترین محصولات این مجموعه با بهترین کیفیت و به صرفه‌ترین قیمت، مورد توجه تعداد بسیار زیادی از مشتریان، قرار گرفته است. از این رو پیشنهاد می‌کنیم، پس از مطالعه این مقاله، سری هم به صفحه مذکور بزنید تا در صورت تمایل از مزایای خرید اینترنتی این محصول مرغوب با بهترین قیمت بازار، بهره‌مند گردید.

 

تخمه آفتاب گردان در کاسه

چند خواص تخمه آفتابگردان

تخمه آفتابگردان دارای مقدار زیادی ویتامین E می‌باشد که از چین و چروک شدن پوست جلوگیری کرده و باعث جوان شدن پوست و بهبود آکنه صورت می‌شود. روغن آفتابگردان منبع خوبی از اسید‌های چرب ضروری بدن است که دارای فواید زیادی به جهت مبارزه با باکتری‌های مضر و ویروس‌ها است.

 

تخمه آفتابگردان دارای انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی بوده، سرشار از آنتی اکسیدان‌ها و غنی از امگا ۳ است. مصرف به اندازه این محصول جذاب و پر انرژی به حفظ سلامتی افراد کمک شایانی می‌کند.

 

همان طور که گفته شد؛ تخمه آفتابگردان یک منبع مناسب از ویتامین E است که پوست را در برابر اشعه‌های مضر نور خورشید محافظت می‌کند. تخمه آفتابگردان به جلوگیری از ابتلا به عفونت در نوزادان و کودکان کمک می‌کند. همچنین دارای فیبر فراوانی بوده که به هضم غذا و به درمان بیماری یبوست، نه تنها در بزرگسالان بلکه در کودکان نیز کمک می‌کند.

تخمه آفتابگردان درجه1

فروش انواع تخمه آفتاب گردان درجه۱ صادراتی

پخش مستقیم تخمه آفتابگردان خام عمده در درجه اول توسط تولیدکنندگان این محصول صورت می‌گیرد. در واقع تولیدکنندگان از اصلی‌ترین و بزرگ‌ترین مراکز پخش تخمه آفتابگردان محسوب می‌شوند. شما به عنوان خریدار و فروشنده تخمه آفتابگردان خام عمده می‌توانید به مراکز پخش تخمه خام مراجعه کنید.

بدون شک محصولات صادراتی باید همانند محصولات دیگر، از کیفیت خوبی برخوردار باشند. تخمه آفتابگردان درجه۱ صادراتی نیز، از این قاعده مستثنی نیست.

 

اگر به دنبال بهترین تخمه آفتابگردان خام ایرانی و مقرون به صرفه هستید، بهتر است برای سفارش مستقیم به وب سایت مجموعه مزرعه مراجعه کنید. این مجموعه با تهیه محصولات با کیفیت تولیدکنندگان و کشاورزان شهرهای پرورش این محصول، به ویژه شهرستان خوی، آن را از طریق فروشگاه اینترنتی تخمه مزارع عرضه می‌کند.

 

مجموعه مزرعه، از جمله فروشگاه های‌اینترنتی است که این امکان را به تمامی مشتریان در کشورهای همسایه می‌دهد تا تخمه آفتابگردان درجه۱ صادراتی را در کمترین زمان و بالاترین کیفیت، به صورت اینترنتی و به طور عمده خریداری نمایند.

 

مشتریان گرامی برای تهیه این محصول، از طریق بخش فروش وب سایت تخمه مزرعه، به صورت آنلاین با کارشناسان ما ارتباط برقرار و سفارش خود را ثبت نمایند.

تخمه آفتاب گردان درجه1 در ظرف

59

  1. تماشای فوتبال ازتلویزیون بدون تخمه آفتابگردان ممنوع….این یه قانون نانوشته ست

  2. سلام‌وقت بخیر‌، ممنونم از افرادی که اطلاعات کاملی از تخمه آفتابگردان در این سایت قرار داده‌اند تا ما مشتریان بتوانیم سفارشات خود را بر اساس اطلاعات این محتوا سفارش دهیم.

  3. برای اجیل شب عید از تخمه صادراتی درجه یک خرید کردم واقعا طعم خوبی داشت و مزه موندگی نداشت و تلخ هم نبود از همه مهم نیاز نیس تو این شرایط کرونا ادم بیرون بره بصورت انلاین سفارش دادم و خیلی زود رسید دستم و پشتیبانی بسیار خوبی هم دارند

  4. با درود و عرض ادب

    ببخشید سؤالی داشتم این تخمه آفتاب گردان‌ها با نمک درست شدن یا بدون نمک هستن چون واقعاً اگه نمک نداشته باشن خیلی بی‌مزه میشه و این هم فک کنم واقعاً مهم باشه ممنون میشم جواب بدید و اگه اوکی بود سفارش عمده خواهم داشت

  5. سلام تخمه افتابگردان خیلی خوشمزه وطعم داره من خیلی عادت زیاد به خوردن تخمه افتاب گردان چون خیلی بی نظیر ار بقیه تخمه است فوق دلعاده است

  6. با سلام و درود و عرض ادب و احترام خدمت مجموعه تولیدی تخمه های آفتابگردان مزرعه و همچنین مطالب کامل و جامع بود
    این گیاه در زمین های بازی بسیار عالی و در حین رانندگی طولانی بسیار مفید است. تخمه آفتابگردان در واقع میوه گل آفتابگردان است که به رنگ‌های سبز تیره، خاکستری یا سیاه یافت می‌شود. طبع تخمه آفتابگردان گرم و خشک می‌باشد. امروزه تخمه آفتابگردان را به صورت تخمه آفتابگردان خام در سالاد و تخمه آفتابگردان بو داده را به عنوان تنقلات استفاده می‌کنند. و به همه توصیه می کنم که از تخمه های آفتابگردان لذیذ و خوشمزه مجموعه تولیدی مزرعه حتما استفاده کنند فوق العاده خوشمزه و ترد هستند

  7. سلام خداقوت
    الان که همه توانایی خرید آجیل برای عید رو ندارن بهترین جایگزین تخمه افتابگردون که خرید ازاین سایت کارمون رو راحت کرده

  8. خسته نباشید و ایام به کام ببخشید این تخمه ها محصول کدوم شهر هستن ممنو میشم راهنمایی کنید

  9. خسته نباشید میخواستم بدونم تخمه های کیفیتشون در چه حدی هست ایا راضی کننده نباشه پس میگیرید؟

  10. سلام،وقتتون بخیر،اونایی ک زیاد اهل فوتبالن باید حتما ب این سایت عالی شما سر بزنن،خیلی اطلاعات مفیدی دادین،مرسی، فقط ی سوال میگن اونایی ک چربی خون دارن نباید تخمه بخورن،این درسته؟ و یکی هم اینکه تخمه های دور سفید چه فرقی با تخمه هایی داره ک کاملا سیاه هستن؟ و در آخر ممنون بابت سایت خوب و اطلاعات مفیدتون از تخمه و خواص آن.

  11. سلام.
    من از مصرف کنندگان شدید تخمه آفتابگردان هستم.چه خوبه که بااین سایت آشنا شدم و میتونم خریدبا کیفیت و بصورت آنلاین داشته باشم.

  12. تخمه آفتابگردان یک آنتی اکسیدان قوی و عالی برای سلامت تیرویید است مصرف آن توصیه می شود

  13. مصرف زیاد تخمه آفتاب گردان به دلیل کالری بالا باعث چاقی می شود در مصرف آن احتیاط کنید

  14. با سلام وقت بخیر
    تخمه آفتاب گردون یکی از واجبات در تماشای تلویزیون هست و یکی از اون چیزهاست که اگر بشکه های پر از تخمه رو بخوریم بازم متوجه نمیشم و به خوردن ادامه میدیم ،محصولات مزرعه هم که بی‌نظیرترین تخمه های آفتابگردون عرضه میکند،به امید موفقیت و کامیابی این تیم پر تلاش

  15. سلاممن واقعا عاشق تخمه آفتاب گردان هستم خواستم بدونم کیفیتش چه جوریه و از کدوم شهر هستش؟

    • سلام خانم فراهانی عزیز کیفیت تخمه ها بی نظیرند وشما میتونید برای کسب اطلاع بیشتر با شماره موجود در سایت ارتباط برقرار کنید و سوالاتتون رو مطرح کنید

  16. باسلام ما تخمه آفتابگردان خیلی مصرف داریم میخواستم ببینم چجوری میتونم خرید انلاین از سایت خوبتون داشته باشم

  17. سلام وقتتون بخیر تخمه افتاب گردان از ویتامین ای برخوردار هست برای کم خونی عالی اگر کسی از خواص ان بدونه همیشه از تخمه افتابگردان استفاده می کنه با تشکر از شما

  18. باعرض سلام. وخسته نباشید من ازسایت خوب شما تخمه آفتاب گردان خریداری کردم بسیار خوب وخوشمزه بود وقیمت بسیار منصفانه ای هم داشت خیلی متشکرم ازسایت خوبتون بابت تولید این محصول پیشنهاد میکنم خریداری کنید

  19. سلام چند تا سوال داشتم ایا امکان خرید این محصول هست وقیمت این محصول چقدر هست وایا امکان ارسال این محصول به تمام نقاط کشور امکان پذیر می باشد ممنون میشم پاسخ سوالات مرا بدهید انشاالاه موفق وپیروز باشید.

  20. سلام خیلی متشکرم ازسایت خوبتون بابت توضیحات خوبی که درمورد این محصول ارائه دادید وایا حساب کاربری واتس اپ یا اینستاگرام دارید انشاالاه که موفق باشید

  21. سلام تخمه های آفتابگردان حاوی دو ماده مغذی است که سلامتی قلب و عروق را ارتقا می دهد؛ ویتامین ای و فولات

    یک چهارم فنجان تخمه آفتابگردان حاوی ۶۰٪ ارزش غذایی ویتامین ای روزانه است. این ویتامین ضروری عملکرد مهم آنتی اکسیدانی را انجام می دهد و سطح متعادل ویتامین ای به کاهش کلی ریسک مرگ زودرس ناشی از بیماری قلبی و عروقی مرتبط است.

    ویتامین ای به خنثی سازی رادیکال های آزاد و حفاظت از سلامتی مغز و غشای سلول ها کمک می کند. درباره فواید ویتامین ای اشتباه نکنید، این ویتامین به حفاظت از بدن در مقابل ریسک های مختلف مرتبط است. علاوه بر آن فولات نشان داده است که سلامتی قلب و عروق را از هنگام تولد تا سنین پیری، ارتقا می بخشد. ویتامین ای هموکیستین را متابولیزه میکند، این ماده در آمینو اسید متیونین نشان دهنده مشکلات قلبی عروقی است. فولات و اسیدهای چرب به صورت طبیعی در تخمه های آفتابگردان وجود دارند و با سلامت قلبی عروقی در ارتباط می باشند.

  22. کمبود منیزیم می تواند به مشکلات متعددی از سلامتی اعم از مشکلات سیستم های قلبی عروقی، عصبی و ایمنی منجر شود. سیستم ماهیچه ها و اسکلتی جهت انجام عملکردهای خاص به منیزیم نیاز دارند. اطبای هومیوپاتی به مدت طولانی از منیزیم برای بهبود عملکردهای تنفسی، قلبی استفاده می کردند.

    یک چهارم فنجان از تخمه آفتابگردان ۲۵٪ ارزش غذایی منیزیم را به صورت روزانه را تامین می کند. این مقدار از مغز، قلب و ماهیچه ها نیز محافظت می کند.

  23. سلام امتیاز اضافی منیزیم در تخمه آفتابگردان این است که مزاج و اخلاق را ارتقا می دهد. در حدود صد سال قبل، به بیمارانی که از افسردگی رنج می بردند، منیزیم سولفات داده می شد. این اقدام موفق و سالم بود و به یک گزینه با ارزش تبدیل شد.

  24. سلام تخمه آفتابگردان حاوی سلنیوم، یک ماده مغذی ضروری است. مطالعات یافته اند که سلنیوم یک نقش نهم در عملکرد آنتی اکسیدانی ایفا می کند و به کاهش قرمز شدن و تورم در بدن کمک می کند. اخیرا نیز این خاصیت سلنیوم شناسایی شده است که نقش قاطعی در سوخت و ساز هورمون تیروئید دارد. همچنین این عنصر توانایی ترغیب ترمیم DNA در سلول های آسیب دیده دارد.ممنون ازسایت خوبتون

  25. تخمه های آفتابگردان در حقیقت نیروگاه آنتی اکسیدان ها هستند. یکی از بهترین ترکیبات تخمه آفتابگردان، محتوای بسیار بالای ویتامین ای آنهاست. ویتامین ای می تواند به عنوان یک آنتی اکسیدان برای پوست عمل کند و آن برای جوان سازی پوست به وسیله افزایش جریان خون و کاهش چین و چروک، شناخته می شود.

  26. تخمه آفتابگردان دارای انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی هستش و سرشار از آنتی اکسیدان‌های غنی از امگا ۳ .

  27. سلام و وقت بخیر و شادی
    یکی از دلایل ادامه دار شدن همکاری من با این مجموعه مشتری مداری و حرفه ای رفتار کردنشون بود که باعث شد این همکاری پایدار و ادامه دار باشد
    با آرزوی موفقیت بیشتر برای دوستان

  28. تخمه آفتاب گردان از جمله تخمهای خوش خوراکی هست که ما ایرانیها استفاده می کنیم مخصوصا وقتی داغ خریداری می کنیم که از نو بودن اون مطمئنیم

  29. با عرض سلام و خسته نباشی
    برای خریده عمده چجوری باید اقدام کنم ؟
    تا چه اندازه خرید عمده حساب میشه ؟
    بار چند روزه به دستم میرسه ؟
    شما اقساطی هم کار میکنید ؟ اگر بله شرایط اقساطتون چطوریه ؟

    • سلام اقای بابایی عزیز
      برای ثبت سفارش میتونید از طریق فرم موجود در سایت و یاشماره موجود در سایت اقدام کنید

  30. سلام خدمت شما. ممنون از مجموعه مزرعه که خیال مارو بابت خرید کشمش راحت کرده و فقط با یه زنگ بهترین محصول رو در اختیارمون قرار میده.

  31. سلام.
    وقت بخیر، خسته نباشید.
    تخمه در دورهمی ها حرف اول رو میزنه.من
    از خریدم راضی هستم، برای عید خرید کردم
    مغز خوشمزه ای داشت.

  32. سلام.
    خسته نباشید، طاعاتتون قبول
    بسته بندی تخمه ها به چه صورت هست؟
    فقط به صورت فله ارسال می کنید؟

    • سلام خانم جعفری عزیز
      شما میتوانید از طریق شماره موجود در سایت سوالاتتون رو مطرح کنید، همکاران ما پاسخگو سوال شما عزیزان هستند

  33. با سلام و عرض ادب خدمت مجموعه مزرعه .تخمه افتابگردان در هنگام تماشای فوتبال یا هنگامی که ی تفریح چند نفره وجود داره خیلی مورد استفاده قرار میگیره و هر فردی ی طعم رو دوست داره .تخمه افتابگردان دارای ویتامین D3 زیادی هستش که برای بدن مفید و کاربردیه

  34. سلام خسته نباشید مرسی از سایت خوبتون و محصولات با کیفیتتون
    تخمه آفتابگردان یکی از مقوی ترین و خوش مزه ترین هاست که علاوه بر طعم عالیش برای تقویت حافظه و همینطور برای تنظیم مقادیری از پروتئین بدن خوبه .ولی باید توجه بشه که مقدار زیادیم مصرف نشه چون باعث اضافه وزن میشه
    سوالی که داشتم از خدمتتون اینکه آیا به مقدار زیادی بخوایم تو قیمتش تاثیر داره یا خیر و اینکه برای شهرستان هم ارسال دارید اگه دارید چند روز کاریه ممنون میشم راهنماییم کنید موفق باشید درپناه حق

    • سلام خانم قربانخانی عزیز
      شما میتوانید از طریق شماره موجود در سایت سوالاتتون رو مطرح کنید، همکاران ما پاسخگو سوال شما عزیزان هستند

  35. باسلام خدمت شما ببخشید کیلویی چنده؟بانمک وخام هردو موجود هست؟کاملا یک دست هست تخمه ها بی مغز و توخالی نیستن؟

    • سلام خانم رحیمی عزیز
      شما میتوانید از طریق شماره موجود در سایت سوالاتتون رو مطرح کنید، همکاران ما پاسخگو سوال شما عزیزان هستند

  36. سلام
    وقت به خیر
    من راضی بودم از خریدتخمه آفتاب گردان و به همه توصیه می کنم از این سایت بازدید کنند.
    مطالب جالبی دیدم و برای من بسیار جذاب بود وضمن اینکه با خرید از این سایت، کیفیت تضمین شده را به دست خواهید آورد.
    با تشکر از همه عوامل این مجموعه پویا

  37. سلام خسته نباشید خدمت شما
    ممنون از اطلاعاتی که درمورد تخمه آفتاب گردان در اختیار ما گذاشتین.

  38. سلام … جزییات بیشتری درباره قیمت و مزینت رقابتی محصولتون و شاخص های انتخاب یک محصول مناسب در اختیا ما قرار بدید… ممنون

    • سلام وقت بخیر
      برای اطلاع از قیمت و فروش عمده با شماره موجود در سایت ارتباط برقرار کنید همکاران ما پاسخگو سوالات شما عزیزان هستند

  39. باسلام از آنجایی که در مقاله آمده بود که ممکن است تخمه ها به علت روی هم بودن دچار آفت بشوند و مزه بدی به خود بگیرند و بر اثر انباشت کپک بزنند، علاوه بر این ها ماندگی تخمه ها و اینکه از چند سال قبل باشند هم باعث کم شدن کیفیت تخمه می‌شود، که از مزه و بوی آن می‌شود متوجه شد.
    سوالی که از شما داشتم این هست که آیا تخمه ها به صورت عمده و خام به فروش می‌رسد یا اینکه برشته شده و بسته بندی هم میفروشید؟

    • سلام جناب اقای جمشیدی عزیز
      شما میتوانید از طریق شماره موجود در سایت سوالاتتون رو مطرح کنید، همکاران ما پاسخگو سوال شما عزیزان هستند

  40. تخمه پرخاصیت و پراز ویتامین E و هروقت که فوتبال داره ماییم و تخمه جام جهانیم که نزدیکه و تخمه باکیفیت برامن مهمه سفارش دادم ازتون و عالی و خوشمزه بود.مرسی ازشما

  41. سلام من مغازه دارم ارسالی به قزوین دارین؟دوستان ازشماخریدکردندو راضین بنده هم ترغیب شدم سفارش بدم‌.

    • سلام جناب اقای حسنی عزیز
      برای پاسخ سوالتون لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  42. سلام علاوه بر مطالب بالا یکی دیگر از ویتامین های موجود در تخمه آفتاب گردان آهن موجود در ان میباشد
    به همه عزیزانی که بیماری طالسمی و کم خونی دارند این خوشمزه پر ویتامین رو توصیه میکنم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.