شرکت بازرگانی تخمه افتابگردان دورسفید خام

شرکت بازرگانی تخمه آفتابگردان دورسفید خام این محصول را در مدل های زیادی تولید کرده است فروشندگان تخمه آفتابگردان این محصول را در اختیار همه قرار داده است خرید تخمه آفتابگردان بسیار راحت است تخمه آفتابگردان کانادایی بسیار عالی است در ادامه شما را با معرفی انواع تخمه آفتابگردان و مزه دلپذیر تخمه آفتابگردان و فروشندگان تخمه افتابگردان دورسفید خام آشنا می کنیم.

در اینجا شایان ذکر است، در حال حاضر صفحه توزیع تخمه آفتابگردان برشته دورسفید، در همین وبسایت، با عرضه یکی از پرطرفدارترین محصولات این مجموعه با بهترین کیفیت و به صرفه‌ترین قیمت، مورد توجه تعداد بسیار زیادی از مشتریان، قرار گرفته است. از این رو پیشنهاد می‌کنیم، پس از مطالعه این مقاله، سری هم به صفحه مذکور بزنید تا در صورت تمایل از مزایای خرید اینترنتی این محصول مرغوب با بهترین قیمت بازار، بهره‌مند گردید.

 

تخمه آفتابگردان دور سفید خام

معرفی انواع تخمه آفتابگردان

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید در ادامه مطلب نیز با ما همراه شوید. برای اینکه این محصول به درستی تولید شود و به بازارهای داخلی عرضه شود نیاز است که فردی مجرب این تخم ها را عرضه کند به بازار و برای اینکه به هدف خود برسید نیاز است تخمه خود را از عرضه کننده معتبر و مجرد تهیه کنید زیرا در ابتدا این تخمه به صورت خام می باشد و طی فرایند ها و تغییراتی که روی آن اعمال می‌شود به تخمه درجه یک تبدیل می شود.

تمام این مراحل در تولیدی و توسط دستگاه‌های بزرگ و مدرن صورت می‌گیرد و همین موجب می‌شود که سرعت تولید افزایش یابد و نیاز بازار داخل و خارج را تامین کند. این تخمه ها به صورت عمده و کلی موجود است و همچنین شما می‌توانید بر اساس نیاز خود این محصول را به صورت فله و بسته بندی برای خود خریداری کنید. در همان مرحله ای که این تخم ها دارد ترک می گردد باید هم دهنده مورد نظر مثل سرکه فلفل یا هر چیزی را که می خواهند را اضافه کند تا در نتیجه تخمه به آن مرحله تولید برسد.

تخمه آتابگردان دور سفید خام در سبد

مزه دلپذیر تخمه آفتابگردان

به دلیل این که طعم عالی دارد شما با مصرف آن می توانید طعم واقعی تخمه آفتابگردان را حس کنید. مغز درشتی دارد که این باعث می شود شما به راحتی با مصرف کمی از آن احساس سیری کنید. ظاهری یکدست شمشیری دارد که برای پذیرایی از مهمان مناسب است علاوه بر این می تواند ظاهر ظرف آجیل را زیبا کند و همین سبب گردیده صادرکنندگان تخمه کرمانشاه بتوانند با صادرات این محصول سود خوبی را کسب نمایند.

تخمه آفتابگردان ارزش غذایی بالایی دارد به همین دلیل مصرف آن روز به روز افزایش می یابد که می توان به گزینه های زیر اشاره کرد: ویتامین E و سلنیوم: ۷۶ درصد از ویتامین مورد نیاز بدن خود را می توانید با مصرف ۲۸ گرم تخمه آفتابگردان تامین کنید در واقع ویتامین ایی نوعی آنتی اکسیدان می باشد و مانع از آسیب دیدن رادیکال های آزاد به بدن می شود و طبق اعلامی که مرکز پزشکی مریلند داده است این ویتامین می تواند خطر ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش دهد علاوه بر این به سلامت چشم هم کمک خواهد کرد ۲۸ گرم تخمه آفتابگردان می تواند به ترتیب نیاز بدن مردان و زنان به سلنیوم را به میزان ۲۴ درصد و ۳۱ درصد تامین کند.

به طوری که ۱۷ درصد اسید فولیک مورد نیاز بدن با مصرف ۲۸ گرم تخمه آفتابگردان تامین می شود. از دیگر مواد معدنی و ویتامین های تخمه آفتابگردان می توان به فیبر، مس، روی و آهن اشاره کرد.

تخمه آفتابگردان دور سفید در ظرف

فروشندگان تخمه افتابگردان دورسفید خام

با فروش تخمه آفتابگردان به کشورهای همسایه و همچنین کشورهای اروپایی موجب شده است که برندهای معروفی در این کشورها ارزش شود و با بسته بندی های شکیل که صورت می‌گیرد مشتری های صادراتی به این محصول جذب شدند.

همچنین باید گفت مزه و طعم این تخمه ها بسیار خوشمزه است و برخی نمکی پنیری فلفلی و یا سرکه هستند که می توانید بر اساس سلیقه و ذائقه خود هر کدام را که می‌خواهید را برای خود خریداری کنید. امیدواریم بر اساس مطالبی که در اختیار شما قرار دادیم تا بتوانید خرید خوبی را تجربه نمایید.

امروزه یکی از دغدغه هایی که یک فروشنده دارد این است که بتواند محصول خود را با قیمت کف بازار برای خود تهیه کنند تا در نتیجه رضایت مشتری های خود را به دست آورد منصور را با حجم بسیار زیاد در مدت زمان کوتاهی به فروش بگذارد. برای خریدار بسته بندی بسیار اهمیت دارد و یک تولید کننده هم این موضوع را می‌دانند و در بسته بندی آن بسیار دقت نمایند.

تخمه آفتابگردان دور سفید خام

 

  • تبلیغات: 
    1. فروش مغز تخمه آفتابگردان شمشیری در تهران
    2. خرید و فروش تخمه ژاپنی ( جابونی )
    3. مغز تخمه کدو + قیمت خرید فروش
    4. فروش عمده انواع تخمه هندوانه کلاله
28

  1. سلام تخمه آفتابگردان یکی از تخمه های پر از روغن امگا ۳ می باشد و برای کسانی که مشکل قلبی یا گرفتگی عروق دارن مناسب‌تر هست طعم خوبی داره برای بچه ها هم خوردن و شکستن اون راحتتر است واقعا خیلی خوبه که اون را طعم دار و در اندازه های مختلف برای تمام مصرف کننده ها عرضه می کنید

  2. سلام خسته نباشید. وقتتون بخیر. تخمه آفتابگردان دور سفید به نظر من خوشمزه ترین نوع تخمه س. ضمن این که تخمه هم فشار خون رو کنترل میکنه و همچنین امکا۳ هم داره. برای خرید بالای صد کیلو تخفیف هم دارین؟

    • سلام وقت بخیر فاطیما عزیزم
      شما میتوانید با شماره درسایت هستش ارتباط برقرار کنید وسوالتتون رو مطرح کنید

  3. سلام وقتتون بخیر…این نوع تخمه افتابگردان دور سفید که دراین سایت موجوده بسیار کیفیت بالایی داره خیلی مرغوب هستش..مغز درشتی داره وظاهرش خیلی قشنگه..فواید تخمه سفید..حاوی ویتامین E هستش..ومصرف کمی از این تخمه در طول روز میتونه تقریبا ۷۶درصد از ویتامین بدن رو تامین کنه..من از این سایت خریداری کردم..خیلی راضیم..وبابت این محصول خوب از این سایت تشکر میکنم…

  4. سلام علاوه بر این که تخم آفتاب گردان منبع غنی و سرشار از مواد مغذی است و برای استفاده از اون استفاده میکنیم به شما پیشنهاد میدم به اجیل های خود نیز این مورد را بیفزایید تا آجیل های پر تنوع تری داشته باشید

  5. سلام و عرض ادب و احترام دارم خدمت مجموعه تولیدی تخمه آفتابگردان شرکت مزرعه من قبلا از این شرکت خریداری کرده‌اند جنس تخمه هاشون خوب و خوش طعم لذیذ هستند

  6. سلام میتونم بپرسم تخمه هاتون برای کدوم شهر هست برام مهم هست ک بدونم .یا صنعتی هستن فرقی نداره؟

  7. ببخشید تمام محصولاتتون تو همین شکل تخمه هست یا تنوع های دیگری دارن؟ممنونم از اینکه راهنمایی کنید

    • سلام اقای پاینده عزیز
      تنوع تخمه سایت ما تکمیل است شما میتوانید هر نوع تخمه دلخواهتان را ثبت سفار کنید

  8. سلام و درود
    تخمه دورسفید یکی از تنقلات بسیار پر طرفدار ما ایرانی ها مخصوصا در مهمانی ها تماشای فوتبال و فیلم و… هست .که خواص زیادی هم داره.ممنون که این محصول خوب رو با کیفیت و بهداشت کامل در اختیار مصرف کننده قرار میدین

  9. سلام خسته نباشید این تخمه آفتابگردان با مغزی درشت حاوی ویتامین E هستش..ومصرف کمی از این تخمه در طول روز میتونه چند ویتامین های مورد نیاز بدن رو تامین کنه.

  10. چقدر عالی که این مجموعه علاوه بر فروش عمدهاین محصول به صادرات آن نیز توجه ویژه ای دارد.
    انواع تخمه آفتابگردان در بسته بندی های چند گرمی موجود می باشند؟

  11. سلام خدا قوت و خسته نباشید میگم به مجموعه مزرعه و شرکت بازرگانی تخمه افتابگردان دورسفید خام این محصول ویتامین های زیادی داره که می توان به فیبر، مس، روی و آهن اشاره کرد حتما این محصول را از این سایت با قسمت و کیفیت مناسب خریداری کنید

  12. سلام
    من واقعا خیلی دوست دارم موقع فیلم دیدن تخمه بخورم و از شما هم خرید کردم واقعا، عمش خیلی عالیه خواستم ازتون تشکر کنم

  13. سلام خسته نباشید.همیشه توی دور همی های خانوادگی ودوستان ودیدن مسابقات ورزشی بلا شک خوردن تخمه یکی از سر گرمیهاست که انرژی خاصی داره ودلچسب فقط تواین چند وقت اخیر نمیدونم چرا اینقدر گرون شده کاشکی یه مقدار هم به این موضوع دقت بشه.ممنون سپاسگذارم.

  14. سلام وقت شما بخیر باشه ، تخمه افتابگردان خیلی خوشمزه است مخصوصا برای دور همی ها و شب نشینی در این ایام کرونایی اما خب علاوه بر خوبی هایی که داره بدی هایی هم داره و باید مرقب باشیم مثلا کسایی که مشکلات چربی و اینا دارند نباید زیاد مصرف کنن

  15. باعرض سلام وخسته نباشید من ازسایت خوب شما تخمه آفتابگردان خریداری کردم بسیار خوب وباکیفیت بود وقیمت بسیار منصفانه ای هم داشت خیلی متشکرم ازسایت خوبتون که آنقدر تلاش میکند تا محصول خوب تولید کنید وپیشنهاد میکنم خریداری کنید.

  16. با سلام ودرود برشما چند تا سوال ازسایت خوب شما داشتم ایا امکان خرید این محصول هست وقیمت این محصول چقدر هست وایا امکان ارسال این محصول به تمام نقاط کشور امکان پذیر می باشد ممنون میشم پاسخ سوالات مرا بدهید انشاالاه موفق باشید.

  17. سلام خیلی متشکرم ازسایت خوبتون بابت توضیحات خوبی که درمورد این محصول ارائه دادید وایا حساب کاربری واتس اپ یا اینستاگرام دارید انشاالاه که موفق باشید وپیشنهاد میکنم خریداری کنید و خیلی متشکرم ازشما که زحمت میکشد باتشکر ازسایت خوبتون.

  18. کمبود منیزیم می تواند به مشکلات متعددی از سلامتی اعم از مشکلات سیستم های قلبی عروقی، عصبی و ایمنی منجر شود. سیستم ماهیچه ها و اسکلتی جهت انجام عملکردهای خاص به منیزیم نیاز دارند. اطبای هومیوپاتی به مدت طولانی از منیزیم برای بهبود عملکردهای تنفسی، قلبی استفاده می کردند.

    یک چهارم فنجان از تخمه آفتابگردان ۲۵٪ ارزش غذایی منیزیم را به صورت روزانه را تامین می کند. این مقدار از مغز، قلب و ماهیچه ها نیز محافظت می کند.

  19. تخمه آفتابگردان حاوی سلنیوم، یک ماده مغذی ضروری است. مطالعات یافته اند که سلنیوم یک نقش نهم در عملکرد آنتی اکسیدانی ایفا می کند و به کاهش قرمز شدن و تورم در بدن کمک می کند. اخیرا نیز این خاصیت سلنیوم شناسایی شده است که نقش قاطعی در سوخت و ساز هورمون تیروئید دارد. همچنین این عنصر توانایی ترغیب ترمیم DNA در سلول های آسیب دیده دارد.ممنون ازسایت خوبتون

  20. سلام تخمه های آفتابگردان در حقیقت نیروگاه آنتی اکسیدان ها هستند. یکی از بهترین ترکیبات تخمه آفتابگردان، محتوای بسیار بالای ویتامین ای آنهاست. ویتامین ای می تواند به عنوان یک آنتی اکسیدان برای پوست عمل کند و آن برای جوان سازی پوست به وسیله افزایش جریان خون و کاهش چین و چروک، شناخته می شود.

  21. سلام روز بخیر .تخمه آفتابگر دانهای دور سفید بسیار خوشمزه وخیلی طرفدار داره .این تخمه دارای ویتامین E و دیگر ویتامینهای مفید بدن رو داره با کیفیته وقیمت خوبی هم داره

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.