پخش انواع تخمه افتابگردان کله قوچی کیلویی

پخش انواع تخمه افتابگردان کله قوچی کیلویی امروزه روز به روز پر رونق تر می شود. امروزه خرید و فروش این محصول در تناژهای بالا و به صورت کلی و بی واسطه انجام می شود. مشتریان و خریداران می توانند این محصول را به روش ها و راه های متعدد خریداری کنند.

یکی از آسان ترین و بهترین راه ها برای این منظور، خرید اینترنتی است. خرید اینترنتی روز به روز محبوب تر و پرطرفدارتر می شود. چرا که به این صورت می توان با ارزان ترین و مناسب ترین قیمت تخمه آفتابگردان را از بازار خریداری نمود.

 

 تخمه افتابگردان کله قوچی

نکات کلیدی تخمه افتابگردان کله قوچی

برای تشخیص کیفیت مغز تخمه آفتابگردان عمده و پخش تخمه آفتابگردان باید به چند نکته توجه کنیم. از آنجایی که تخمه آفتاب گردان بعد از برداشت باید توسط کشاورز خشک شود، ممکن است در هنگام خشک شدن تخمه ها روی هم انباشت شده باشند و تخمه هایی که در زیر قرار دارند.

به دلیل نرسیدن هوا و رطوبت زیاد کپک بزنند و طعم بدی بگیرند که در هنگام خرید عمده این محصول باید به این نکته توجه کرد که کیفیت محصول بر اثر انباشت نا مناسب بر روی یکدیگر طعم و مزه اش تغییر نکرده باشد و کیفیت خود را از دست نداده باشد.

همچنین تخمه هایی ‌که به صورت عمده خریداری می کنیم ممکن است به دلیل جای نامناسب و نبودن هوا دچار آفت زدگی شده باشد که این امر نیز ممکن است بر کیفیت نهایی تخمه آفتابگردان تاثیر منفی بگذارد.

تخمه آفتابگردان هر ساله از اواسط شهریور تا اواخر مهرماه در شهر های مختلف برداشت می شود و پس از جدا سازی دانه های تخمه از کلاهک آفتاب گردان و خشک شدن این محصول، تخمه های آفتابگردان را با استفاده از دستگاهی به نام دستگاه بوجاری پاک می کنند و به بازار برای پخش عمده و جزئی ارسال می شود.

تخمه افتابگردان کله قوچی در ظرف شیشه ای

موارد استفاده تخمه افتابگردان کله قوچی

همانطور که می دانید هر محصول خوراکی فوایدی برای بدن دارد مغز تخمه افتابگردان هم از جمله مواردی است که خواص بی نظیری برای بدن شما دارد برخی از این فواید عبارتند از:

تخمه افتابگردان دارای ده ویتامین و مواد معدنی ضروری است که دو مورد از آنها روی و سلنیوم هستند روی بخشی جدایی ناپذیر از سیستم ایمنی بدن است زیرا به توسعه و حفظ عملکرد مناسب سلولهای ایمنی کمک می کند علاوه بر این روی به عنوان یک آنتی اکسیدان برای مقابله با رادیکال های آزاد عمل می کند سلنیوم هم برای پیشگیری از الزایمر مفید است.

مطالعات نشان داده است مصرف تخمه های آفتابگردان مزایای زیادی برای سلامتی دارد از جمله خطر ابتلا به بیماری هایی مانند فشار خون بالا را کاهش می دهد حتما هنگام ورزش یا کوهنوردی بسیار خسته می شوید و تمام انرژی خود را از دست می دهید لازم به ذکر است این تخمه همچنین حاوی مواد مغذی است که می تواند از سیستم ایمنی بدن شما پشتیبانی کند.

تخمه باعث سلامت استخوان می شود کمبود این ماده معدنی می تواند باعث پوکی استخوان در ناحیه ران و ستون فقرات شود این تخمه منبع بزرگی از کلسیم است.

شایان به ذکر است خوردن تخمه های آفتابگردان و سایر اجیل ها ۵ بار یا بیشتر در هر هفته منجر به کاهش التهاب می شود.

همچنین مقدار زیادی ویتامین های تقویت کننده مو دارد که از ریزش مو جلوگیری میکنند روزانه یک مشت خوردن این محصول به سلامت مو نیز کمک می کند.

قطعا این مورد هایی که توضیح دادیم تمامی مواردی هستند که می توان با مصرف این نوع اجیل ها سلامت خود را حفظ کرده و همیشه بدن سالمی داشته باشیم.

تخمه افتابگردان کله قوچی

فروش انواع تخمه افتابگردان کله قوچی کیلویی

در فروشگاه تخمه آفتابگردان نوع کله قوچی مرغوب به صورت عمده و مستقیم در دسترس خریداران قرار داده اند و افراد در خرید عمده می‌توانند، در چند حالت سود ببرند؛ در زمان و هزینه آنها صرفه‌جویی به عمل می‌آید. به دلیل این که قیمتی که برای آنها محاسبه می شود، مانند قیمت محصولات در کارخانه است.

آنها خرید تخمه آفتابگردان را با قیمتی مناسب و کیفیت عالی انجام خواهند داد. همچنین در فروش عمده سود فراوانی به تولید کنندگان اصلی می رسد. به دلیل این که واسطه‌ گران در این زمینه نقشی ندارند و قیمت‌ها تغییر چندانی نخواهد کرد.

خوشبختانه با شرایط آب و هوایی مناسبی که در کشور ما برای رشد و پرورش و تولید تخمه آفتابگردان وجود دارد، نمونه‌هایی که به بازار عرضه شده است، دارای کیفیتی هستند که توانسته اند، رضایت خاطر خریداران را فراهم کنند.

مجموعه مزرعه، با فروش و صادرات انواع تخمه آفتاب‌گردان به صورت آنلاین، این محصولات را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت در وبسایت خود ارائه می‌نماید. جالب است بدانید، در حال حاضر صفحه خرید جدیدترین تخمه افتابگردان قلمی درشت، در همین وبسایت، با عرضه یکی از پرطرفدارترین محصولات این مجموعه با بهترین کیفیت و به صرفه‌ترین قیمت، مورد توجه تعداد بسیار زیادی از مشتریان، قرار گرفته است. از این رو پیشنهاد می‌کنیم، حتماً به صفحه مذکور مراجعه نمائید تا ضمن آشنایی با محصولات ارائه شده در این صفحه، در صورت تمایل از مزایای خرید اینترنتی این محصول مرغوب با بهترین قیمت بازار، بهره‌مند گردید.

 تخمه افتابگردان کله قوچی در ظرف چوبی

26

  1. سلام وقت بخیر
    تخمه آفتابگردان کله قوچی خیلی خوشمزه و خوش خوره.
    من ترجیحم همیشه این تخمه است،
    خسته نباشید میگم به شما

  2. باسلام از آنجایی که در مقاله آمده بود که ممکن است تخمه ها به علت روی هم بودن دچار آفت بشوند و مزه بدی به خود بگیرند و بر اثر انباشت کپک بزنند، علاوه بر این ها ماندگی تخمه ها و اینکه از چند سال قبل باشند هم باعث کم شدن کیفیت تخمه می‌شود، که از مزه و بوی آن می‌شود متوجه شد.
    سوالی که از شما داشتم این هست که آیا تخمه ها به صورت عمده و خام به فروش می‌رسد یا اینکه برشته شده و بسته بندی هم میفروشید؟

  3. درود بر شما تخمه آفتابگردان و این نوعی که سایت تخمخ مزرعه در اختیار شما قرار داده بنده از کودکی تا بحال باهان بزرگ شده و همیشه من تخمخ تو جیبم دارم واقعا از پسته خوشمزه تره ممنونم واقعا .حداقل مقدار فروشتون چقدره ؟و اینکه ارسال برای کل کشور دارین؟ممنون از سایت خوبتون

  4. سلام خسته نباشید ممنون خیلی مطالب ارزش مندی رو در مورد تخمه های آفتاب گردان ارائه کردین واقعا این تخمه ها بیشتر مورد علاقه افراد قرار گرفته در وقت های بیکاری همچنین زمان که با دوستان باشیم و یا در کنار خانواده با تماشا کردن تلویزیون خیلی کیف میده و همچنین فامیل من خیلی ازین تخمه های آفتاب گردان استفاده میکند چون باعث تقویت حافظه میگردد که دارای کیفیت و خواص عالی میباشد همچنین خیلی طعم خوب و خوش مزه می باشد قیمت این تخمه های آفتاب گردان از طریق سایت تون چنده

  5. عرض سلام و درود و بخاطر سایت خوبی که دارید، اگه قصد خرید تخمه یا هر محصول خشکبار دارید بهتره مجموعه مزرعه را مرکز خرید خودتون انتخاب کنید چون می‌تونید یک محصول بدون داشتن واسطه خریداری کنید که این توی قیمت خیلی می‌تونه به نفع خریدار باشه پس اگه قصد خرید دارید هرگز فرصت از دست ندید.

  6. تشکر از تخمه مزرعه ی دوست داشتنی. کیفیت تخمه ها عالی بود و طعم اون عالی تر. از خرید کاملا راضی بودیم.

  7. تخمه کله قوچی خیلی خوشمزس من طرفدار این تخمه هستم و بیشتر مواقع از این تخمه استفاده میکنم واقعا الان ترغیب شدم دوباره از سایتتون سفارش بدم

  8. سلام
    آفتابگردان کله قوچی گیاهی یک ساله است، ساقه‌ ای ایستاده و راست دارد. آفتابگردان کله قوچی نسبت به سایر گونه‌ های تخمه آفتابگردان درشت تر و رنگ آن نیز سفید و سیاه می‌باشد. تخمه آفتابگردان حاوی مقداری روغن می باشد که البته نسبت به سایر گونه‌ ها روغن کمتری دارد. در انتهای ساقه گیاه چندین شاخه فرعی نیز از آن منشعب می‌شود که هر کدام از این ساقه‌ ها در انتهای خود به گل آفتابگردان منتهی می‌شود.
    گل آفتابگردان دارای گلبرگ‌ هایی به رنگ زرد می‌باشد، دانه‌ های تخمه به شکلی زیبای پوشیده است. دانه‌ های تخمه در درون محفظه‌ ای علفی زیبا قرار گرفته است. برگهای بزرگی دارد که به ساقه اصلی گیاه متصل می‌شود. برگهای دندانه‌ دار، کرک دار و به رنگ سبز می‌ باشد. گیاهی مقاومی است. این نوع تخمه برای تازه خوری مناسب می‌شود.

  9. سلام وقتتون بخیر من یک خانوم خانه دارم که می خوام تو خونه بسته های آجیل درست کنم و بفروشم برای خرید عمده باید چکار کنم ؟

    • سلام خانم نجفی عزیز
      شما میتوانید از طریق شماره موجود در سایت سوالاتتون رو مطرح کنید، همکاران ما پاسخگو سوال شما عزیزان هستند

  10. سلام.
    وقت بخیر
    خیلی مهمه ک‌ تخمه پوک یا بد مزه و تلخ نباشه خداروشکر من خرید کردم و واقعا نه پوک بودن نه تلخ.

  11. سلام. از طریق این سایت از محصولات ارائه شده خرید کردم .از کیفیت بی نظیر و پشتیبانی مشتری بی نهایت لذت بردم و جنسی دقیقا مطابق با ابعاد وزیبایی مورد نظرم به دستم رسید. به شما هم توصیه می کنم از طریق این سایت محصولات مورد نظرتون رو تهیه کنید .

  12. با درود و عرض ادب

    ببخشید سؤالی داشتم این تخمه آفتاب گردان‌ها با نمک درست شدن یا بدون نمک هستن چون واقعاً اگه نمک نداشته باشن خیلی بی‌مزه میشه و این هم فک کنم واقعاً مهم باشه ممنون میشم جواب بدید و اگه اوکی بود سفارش عمده خواهم داشت

  13. ببخشید قیمت تخمه کله قوچی مشکی با سفید یکی هستش یا با هم فرق دارن؟
    لطفا جواب بدین ممنون

  14. شما علاوه بر تخمه کله قوچی انواع دیگه تخمه هم فروش دارین یا فقط همینه؟
    مرسی که پاسخ میدین

    • سلام اقای حسینی عزیز
      برای پاسخ سوالاتتون با شماره موجود در سایت ارتباط برقرار کنید همکاران ما پاسخگو سوالات شما عزیزان هستند

  15. آیا مجموعه شما خشکبار هم فروش داره یا فقط صرفا تخمه میفروشین؟
    اگه دارین میخواستم ببینم پسته شور هم دارین فروش عمده؟

    • سلام خانم شوکتی عزیز
      برای اطلاع از قیمت و فروش عمده با شماره موجود در سایت ارتباط برقرار کنید همکاران ما پاسخگو سوالات شما عزیزان هستند

    • سلام مرضیه صالح عزیز
      برای اطلاع از قیمت با شماره موجود در سایت ارتباط برقرار کنید همکاران ما پاسخگو سوالات شما عزیزان هستند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.